On-line seminář

Mzdová účetní - začínáme

Naučte se vést mzdovou agendu

Na webináři se seznámíte s personalistikou firmy, s komplexní mzdovou agendou včetně výpočtů s tímto souvisejících. Příklady k výpočtům vybíráme ze situací, které mohou reálně nastat (exekuce zaměstnanců, výpočet nezabavitelného minima, zúčtování záloh daně, roční vyúčtování daní z příjmů u zaměstnanců aj.)

Webinář je určen:

  • začínajícím mzdovým účetním,
  • mzdovým účetním, které mají na starosti celou mzdovou agendu včetně personalistiky ve společnosti, ve firmě, u podnikatele,
  • účetním, které si chtějí mzdové účetnictví jen „oživit“.

Obsah webináře:                  

Webinář probíhá ve dnech 14., 15., 21. a 21. října 2021, vždy od 9 do 13 hodin.

1. Úvod
a) Osobní spis zaměstnance (obsah, ochrana osobních údajů, archivace), mzdový list
b) Pracovně lékařské prohlídky

2. Obsah
a) Pracovní poměr, dohoda o provedení práce, dohoda o pracovní činnosti + příklady z praxe
b) Pracovní doba, konto pracovní doby, práce přesčas, dovolená, překážky v práci + příklady z praxe
c) Průměrný výdělek, průměrná mzda + příklady z praxe
d) Srážky ze mzdy (exekuční splátky, insolvence) + příklady z praxe
e) Povinnosti zaměstnavatelů
f) Zdravotní pojištění, sociální pojištění – přihlášky, odhlášky, odvody, ELDP, dopočet ZP + příklady z praxe
g) Daňové zvýhodnění, zúčtování záloh daně, roční zúčtování daně + příklady z praxe
h) Novinky a změny v nadcházejícím roce

3. Závěr + diskuse

Lektor

Termíny a místo konání

14.10. – 22.10.2021

9:00 - 13:00

On-line

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.