Seminář je určen pro:
- finanční ředitele
- hlavní účetní
- účetní
- ekonomy
- auditory
- majitele
- jednatele
Obsah semináře:
23.8.2005 (9:00 – 17:00) - Uplatňování DPH v tuzemsku v praxi
- zdanění záloh, nové náležitosti daňových dokladů
- dodání a pořízení zboží v tuzemsku
- DPH u služeb v tuzemsku
- výklad obecného postupu při výpočtu daně, zdanitelné plnění v tuzemsku, základ daně, subjekty daně, datum uskutečnění zdanitelného plnění, sazby daně, osvobozená plnění, nárok na odpočet a krácení nároku na odpočet DPH na vstupu, roční vypořádání
- jak vyplnit nový formulář daňového přiznání, administrativní povinnosti, daňové doklady
24.8.2005 (9:00-17:00) - Uplatňování DPH u obchodů mezi členskými státy EU
- změny v uplatňování DPH u obchodů mezi členskými státy EU,
- základní pojmy, význam místa zdanitelného plnění,
- DPH u zboží – intrakomunitární dodávky (dodání do jiného členského státu, pořízení zboží z jiného členského státu EU), dovoz a vývoz zboží, určení místa plnění a osoby povinné přiznat a zaplatit daň,
- zvláštní případy dodání zboží – zásilkový obchod v rámci EU, přeprava v rámci EU, dodání a pořízení nových dopravních prostředků v rámci EU, dodání s instalací a montáží do jiného členského státu EU, prodej z konsignačního a call-off skladu, reklamace/vrácení zboží,
- třístranné obchody (místo plnění, subjekty plnění, předmět daně, uskutečnění zdanitelného plnění, daňové doklady, základ daně apod.),
- zvláštní případy poskytnutí služeb – určení místa plnění a osoby povinné přiznat a zaplatit daň u zvláštních režimů, reverse charge, zdanění manažerských služeb apod.,
- administrativní povinnosti, správa daně,
- daňové doklady – specifika různých plnění, zálohové faktury, daňový doklad na osvobozené plnění do jiného členského státu, daňové doklady v případě intrakomunitárního třístranného obchodu, uvedení vyšší/nižší daně v daňovém dokladu, neoprávněné uvedení daně v daňovém doklad.
Přednáší: Ing. Dagmar Fitříková - specialistka na DPH
Po absolvování semináře:
- prohloubíte si své znalosti v uplatňování DPH
- budete mít jasno v tom, jaké povinnosti v oblasti DPH Vám při obchodování s partnery ze zemí EU vyplývají
- budete znát, jak vystavit daňový doklad se všemi náležitostmi
- dokážete předcházet chybám s nepříjemnými následky
Časový harmonogram semináře:
- 8.30 – 9.00 – prezence účastníků
- 9.00 – 12.00 – přednáška (1. část)
- 12.00 – 13.00 – oběd
- 13.00 – 17.00 – přednáška (2. část + diskuse)
Cena: 5 970 Kč + 19 % DPH
Slevy:
Cena za 1 osobu při objednávce 3 – 5 osob (sleva 10 %):
5 373 Kč + 19 % DPH (ušetříte 597,- Kč)
Cena za 1 osobu při objednávce 6 a více osob (sleva 20 %):
4 776 Kč + 19 % DPH (ušetříte 1194,- Kč)
Množstevní sleva Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.
Dotazy týkající se problematiky semináře, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz s označením: SMDPHC. Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.
Spojení: Každý účastník obdrží cca 1 týden před konáním semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.
V ceně je zahrnuto:
- účast na semináři,
- studijní či pracovní materiál k semináři zpracovaný přednášejícími,
- zodpovězení dotazů v rámci diskusního fóra,
- oběd
Lektor
Termíny a místo konání
K tomuto semináři nejsou v současné době vypsány žádné termíny.
O nově vypsaných termínech Vám rádi napíšeme, pokud nám necháte kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.