Seminář je určen pro:
- účetní
- hlavní účetní
- finanční managery
- ekonomy
- projekt managery IAS/IFRS
Obsah semináře:
Cílem semináře je seznámit účastníky s mezinárodními standardy finančního výkaznictví z oblasti dlouhodobého majetku a klíčovými rozdíly oproti českým účetním předpisům. S uvedenými standardy se setkává většina společností z různých oborů podnikání, která podle IFRS vykazuje či se na přechod na vykazování podle IFRS připravuje. Zmíněné standardy jsou zároveň těmi, u nichž je mezi přístupem podle českých účetních předpisů a standardů IFRS řada rozdílů. Seminář přibližuje uvedené standardy nejen teoreticky, ale zejména pomocí praktických příkladů a zaměřuje se na klíčové rozdíly mezi českými účetními předpisy a IFRS.
Tématické okruhy semináře:
Seminář je zaměřen na standardy, které se podstatně dotýkají oblasti dlouhodobého majetku v pojetí IFRS. Jde zejména o následující standardy:
- IAS 16 Pozemky, budovy a zařízení
- IAS 17 Leasing
- IAS 36 Snížení hodnoty aktiv
- IAS 37 Rezervy, podmíněné závazky a podmíněná aktiva
- IAS 38 Nehmotná aktiva
- IAS 40 Investice do nemovitostí
- IFRS 5 Stálá aktiva držená k prodeji a ukončované činnosti.
Přednáší:
Martin Tesař - ACCA, je senior manažerem v oddělení auditu a zároveň vedoucím oddělení poskytování služeb v oblasti IFRS společnosti Deloitte Czech Republic. Pan Tesař pracuje také v Centru pro Mezinárodní standardy pro finanční výkaznictví (IFRS Centre of Excellence) založeném v rámci firmy Deloitte ve střední Evropě. Má bohaté zkušenosti s auditem účetních závěrek sestavených podle IFRS, portfolio jeho klientů je velmi rozsáhlé a zahrnuje společnosti nejrůznějších typů. Kromě auditu se intenzivně věnuje přednáškové a publikační činnosti.
Soňa Plachá - Novotná - ACCA, pracuje v oddělení poskytování služeb v oblasti IFRS společnosti Deloitte Czech Republic a zabývá se zejména řešením technických dotazů, přípravou odborných seminářů a školicích materiálů. Má bohaté zkušenosti v oblasti auditu a pracuje na zakázkách souvisejících s IFRS.
Po absolvování semináře:
- Budete seznámeni s mezinárodními standardy finančního výkaznictví z oblasti dlouhodobého majetku
- Budete znát rozdíly mezi českými účetními předpisy a IFRS
- Dozvíte se, s jakými problémy se můžete v praxi setkat a jak je řešit
Časový harmonogram semináře:
- 8.30 – 9.00 – prezence účastníků
- 9.00 – 10.30 – přednáška
- 10.30 – 10.45 – coffe break
- 10.45 – 12.00 – přednáška
- 12.00 – 13.00 – oběd
- 13.00 – 14.30 – přednáška
- 14.30 – 14.45 – coffe break
- 14.45 – 16.00 – přednáška
Cena: 3 970 Kč + 19 % DPH, pro klienty Deloitte: 3 573 Kč + 19 % DPH
Slevy:
Cena za 1 osobu při objednávce 3 – 5 osob (sleva 10 %):
3 573 Kč + 19 % DPH (ušetříte 397,- Kč), pro klienty Deloitte : 3 216 Kč + 19 % DPH (ušetříte 357 Kč)
Cena za 1 osobu při objednávce 6 a více osob (sleva 20 %):
3 176 Kč + 19 % DPH (ušetříte 794,- Kč), pro klienty Deloitte : 2 859 Kč + 19 % DPH (ušetříte 714 Kč)
Množstevní sleva Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.
Dotazy týkající se problematiky semináře, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz s označením: SMDMI. Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.
Spojení: Každý účastník obdrží cca 1 týden před konáním semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.
V ceně je zahrnuto:
- účast na semináři,
- studijní či pracovní materiál k semináři zpracovaný přednášejícími,
- zodpovězení dotazů v rámci diskusního fóra,
- 2 x coffee break
- oběd
Lektor
Termíny a místo konání
K tomuto semináři nejsou v současné době vypsány žádné termíny.
O nově vypsaných termínech Vám rádi napíšeme, pokud nám necháte kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.