AKCE - BONUS NAVÍC - každý účastník obdrží v ceně semináře i aktuální úplné znění zákona o UCE z Edice AZ v hodnotě 300 Kč.
AKCE - BONUS NAVÍC - každý účastník obdrží v ceně semináře příručku Lexikon daňových úspor v hodnotě 2970 Kč.
Seminář je určen pro:- finanční ředitele
- hlavní účetní
- účetní
- ekonomy
- auditory
- majitele
- jednatele
Obsah semináře:
Kurs probírá postupně jednotlivé účetní agendy od založení účetnictví při vzniku společnosti, přes dílčí oblasti účtování ve vazbě na české účetní standardy až po účetní závěrku.
Tématické okruhy semináře:
- Dlouhodobý hmotný, nehmotný majetek a finanční majetek (oceňování, účtování pořízení, technického zhodnocení, účetní a daňové odpisy, vyřazení)
- Zásoby (oceňování, způsob A a způsob B evidence zásob)
- Krátkodobý finanční majetek (oceňování pořizovací cenou a reálnou hodnotou, majetkové a dluhové cenné papíry, směnky)
- Zúčtovací vztahy (pohledávky a závazky z obchodního styku, k zaměstnancům, k orgánům sociálního zabezpečení, ke státnímu rozpočtu, opravné položky)
- Kapitálové účty (základní kapitál a kapitálové fondy, fondy ze zisku, zvyšování a snižování základního kapitálu v obchodních společnostech)
- Odložená daňová pohledávka a závazek (tituly, které způsobují odloženou daň, první rok a další roky účtování o odložené dani, odložená daň při vkladech)
- Souvislý příklad na sestavení účetních výkazů (rozvahy, výkazu zisku a ztráty, přehledu o peněžních tocích a přehledu o změnách vlastního kapitálu)
Přednáší:
Prof. Ing. Libuše Müllerová, CSc. - katedra finančního účetnictví na VŠE Praha, bývalá viceprezidentka Komory auditorů v letech 1998 – 2000
Po absolvování semináře:
- budete seznámeni se základními účetními transakcemi v jednotlivých oblastech finančního účetnictví
- budete znát vazbu mezi zůstatky účtů hlavní knihy a účetními výkazy
- budete znát základní vazby mezi rozvahou, výkazem zisku a ztráty, přehledem o peněžních tocích a přehledem o změnách vlastního kapitálu
Časový harmonogram semináře:
- 8.30 – 9.00 – prezence účastníků
- 9.00 – 12.00 – přednáška (1. část)
- 12.00 – 13.00 – oběd
- 13.00 – 16.00 – přednáška (2. část + diskuse)
Původní cena : 2 970 Kč + 19 % DPH
Cena po slevě : 2 376 Kč + 19 % DPH
Slevy:
Cena za 1 osobu při objednávce 3 – 5 osob (sleva 10 %):
2 138 Kč + 19 % DPH (ušetříte 238,- Kč)
Cena za 1 osobu při objednávce 6 a více osob (sleva 20 %):
1 901 Kč + 19 % DPH (ušetříte 475,- Kč)
Dotazy týkající se problematiky semináře, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz s označením: SMUPP. Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.
Spojení: Každý účastník obdrží cca 1 týden před konáním semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.
V ceně je zahrnuto:- účast na semináři,
- studijní či pracovní materiál k semináři zpracovaný přednášejícími,
- zodpovězení dotazů v rámci diskusního fóra,
- oběd
Lektor
Termíny a místo konání
K tomuto semináři nejsou v současné době vypsány žádné termíny.
O nově vypsaných termínech Vám rádi napíšeme, pokud nám necháte kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.