Bonus
pro každého účastníka 2 vstupenky na libovolný 2D film či 3D film do kina Cinestar (12 kin po celé ČR)
Seminář je určen:
účetním, vedoucím účetním, mzdovým účetním
Cíl semináře:
Cílem je získání informací a dovedností v komunikaci v rámci firmy i mimo ní. Nejdříve si pomocí dotazníků určíme silné a slabé stránky prosazení vlastních požadavků, poté si procvičíme situace, se kterými se účetní běžně ve firmách setkávají.
× prohloubení asertivních schopností účetní (ho)
× naučit se chápat komunikaci jako hledání společného cíle, ne jako obhajobu vlastních pozic a stanovisek
× naučit se jednat ve složitých a krizových situacích
Obsah semináře:
× asertivní, pasivní, agresivní a manipulativní chování
× asertivní techniky (pokažená gramofonová deska, přijetí kritiky, schopnost kritizovat, oprávněný požadavek, přiznání chyby)
× manipulativní techniky
× osobnostní a organizační předpoklady jednání a prosazení požadavků
× typy komunikace
× fáze jednání (příprava, samotné vyjednávání, analýza)
× individuální a skupinové jednání
× problematické typy, se kterými se špatně komunikuje (strategie, jak je zvládnout)
× námitky a jejich zvládání
× jednání ve složitých situacích (pod mimořádným tlakem, s nevstřícným nebo agresivním partnerem, s nekompetentním partnerem)
× situace z praxe, kde je nutné jednat (analýza, taktika, přehrání ve dvojicích)
× diskuze, závěr
Časový harmonogram semináře:
8.30 - 9.00 - prezence účastníků
9.00 - 10.30 - přednáška (1. část)
10.30 - 10.45 - dopolední coffee break
10.45 - 12.00 - přednáška (2. část)
12.00 - 13.00 - polední coffee break
13.00 - 16.00 - přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
PhDr. Luděk Vajner
Vystudoval psychologii FF UK, učitelství matematika-fyzika MFF UK, v roce 1986 získal doktorát – klinická psychologie Univerzita Karlova. Pracuje jako nezávislý konzultant, poradce, kouč a lektor v těchto oblastech: rozvoj managementu, komunikační a prezentační dovednosti, obchodní dovednosti a vyjednávání, prevence a řešení konfliktů v…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
9.11.2015
9:00 - 16:00
Praha
Jakmile vypíšeme nový termín, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
3 290,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
O tématu školení
Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné: asertivní chování, asertivní techniky, asertivní komunikace, agresivní chování, manipulativní techniky, manipulativní chování, zvládání námitek, pokažená gramofotnová deska, individuální a skupinové jednání, schopnost kritizovat, školení Luděk Vajner atd.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.