Přesto je řízení zásob v mnoha případech na okraji pozornosti firem. Nežádoucí jevy ve firmě se často začínají řešit až když to bolí z pohledu cash-flow, stagnujících prodejů nebo čistého zisku.
Právě kombinace know-how a automatizace řízení zásob a procesů zaručí, že dostanete vaše zásoby pod kontrolu, ulehčíte vašim lidem od rutinní práce a výrazně zlepšíte finanční stav vaší firmy!
Co se v obchodních a distribučních firmách řeší na denní bázi...
- Jak zajistit, abychom měli správné zboží, ve správném množství, na správném místě a včas.
- Jak řídit tisíce produktů, či desítky skladů na denní bázi a při tom nemít výpadky ani nadzásoby.
- Kolik, čeho, kdy a kde objednat.
- Jak zautomatizovat celý proces řízení a doplňování zásob a ulehčit lidi od rutinní práce.
- Jak zajistit, aby byly na skladech či obchodech neustále vybalancované zásoby
- Neustálá změna priorit, aby se eliminovaly výpadky zboží, nadzásoby a zlepšil cash-flow
... no navzdory enormní snaze ne vždy úspěšně.
Komu je kurz určen:
Ať už jste vlastníkem podniku, výkonný manažer pro podnikovou logistiku nebo manažer obchodu či distribuce, potřebujete efektivně řídit své zásoby. Pokud je téma řízení zásob a automatizace oblastí, kde vidíte prostor pro zlepšení, tento workshop je pro vás jako stvořený.
Co vám předáme / co Vás naučíme:
Chyba není v tom, jak řídíte zásoby, ale v tom, že pravděpodobně nemáte k dispozici celý KONCEPT jak efektivně řídit zásoby a možná jen neznáte odpověď na základní otázku: Koupit více, nebo méně zásob?
Tento workshop vám nabídne odpovědi. Podíváme se až do samého detailu - až k základnímu problému. Odhalíme vám:
- Koncept a metody (TOC), díky kterým budete mít neustále dennodenně vybalancované zásoby.
- Jaké procesy je třeba nastavit (co třeba přestat dělat a co je třeba začít dělat).
- Nástroje jak zautomatizovat proces řízení zásob.
- Nástroje, díky kterým dosáhnete okamžité zlepšení a také nástroj díky, kterému budete dlouhodobě růst.
- Na závěr vám i ukážeme profesionální software pro řízení zásob STOCK-M, který na principech TOC funguje a plně automatizuje řízení a doplňování zásob.
Výhody pro Vás
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Oběd je zahrnut v ceně semináře.
- Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
- Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
- Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
- Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
Lektor
Termíny a místo konání
8.10.2021
9:00 - 16:00
On-line
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.