Webinář je vhodný:
daňové poradce ekonomy, účetní, podnikatele a další osoby, které se ve firmách zabývají daňovou a účetní problematikou, a neposlední řadě i pro ty, kteří potřebují být informováni o novinkách v daňové a účetní oblasti, aby si mohli v předstihu optimalizovat své daňové povinnosti.
Obsah webináře:
- změny v daních z příjmů (změny slev na dani a daňového zvýhodnění na děti u fyzických osob, paušální daň v roce 2022, daňový režim odškodnění neoprávněně sterilizovaných osob, změny u právnických osob v souvislosti s úpravou omezení uznatelnosti nadměrných výdajů u v.o.s. a k.s., zrušením regionálních rad regionů soudržnosti, rušení některých kovidových výjimek /mimořádné odpisy, zvýšený limit darů apod./, upravené formuláře daně daňových přiznání, zejména u fyzických osob, a další),
- změny v zákoně o DPH (změny v návaznosti na legislativu EU vč. opožděné novely např. pro prodej zboží na dálku, obchodování se zbožím za použití elektronického rozhraní, inovovaný zvláštní režim jednoho správního místa nebo pro dovoz zboží nízké hodnoty, změny pro zvláštní režim pro cestovní službu a další),
- změny v důsledku epidemie koronaviru a zdražování energií (kompenzační bonus 2022 a podmínky pro jeho čerpání, další úlevy fyzických a právnických osob a jejich daňový režim, prominutí DPH u plynu a elektřiny a další v návaznosti na legislativní proces)
- změny dalších daňových zákonů (projekt moje-daně a aktuální možnosti přihlašování do daňové informační schránky, zvýšení spotřebních daní, co s EET a další),
- změny s daněmi související (změny sazeb cestovních náhrad 2022, změny minimálních a maximálních plateb na sociální a zdravotní pojištění OSVČ, změny úrokových sazeb a související daňový dopad a další),
- změny v účetních předpisech (v zákoně o účetnictví, prováděcích vyhláškách a v Českých účetních standardech, v návaznosti na vývoj legislativy)
- aktuální výklady správce daně k novinkám v daňové oblasti (dle zveřejněných Sdělení a Informací GFŘ, dle závěrů Koordinačního výboru), a
- a další změny v návaznosti na legislativní proces.
Výklad bude ilustrován na příkladech a bude doplněn aktuálními stanovisky GFŘ a MF k dané problematice.
Pro účastníky semináře bude k dispozici podkladový materiál. V průběhu semináře budou zodpovězeny konkrétní dotazy účastníků.
Výhody pro Vás
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
Lektor
RNDr. Ivan Brychta
Je od roku 1995 daňovým poradcem zapsaným na seznamu Komory daňových poradců ČR a má více jak dvacetiletou praxi v daňovém, účetním a ekonomickém poradenství, včetně spolupráce na auditech společností. Kromě daňového poradenství se věnuje rozsáhlé přednáškové činnosti (včetně vedení on-line a video seminářů) a svými články přispívá do různých…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
16.12.2021
9:00 - 13:00
On-line
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.