Seminář je určen pro:
- účetní
- hlavní účetní
- finanční ředitele
- ekonomy
- daňové poradce
Obsah semináře:
Vývoj daňové a účetní legislativy upravující oblast dlouhodobého majetku
- změny účetní legislativy
- změny zákona o daních z příjmů a zákona o rezervách
- změny pro období roku 2006 (např. vymezení okamžiku vzniku hmotného majetku, změny v odpisování nehmotného majetku včetně jeho technického zhodnocení)
- stále aktuální přechodná ustanovení novel (např. použití 6. odpisové skupiny pro stavby evidované do konce zdaňovacího období 2003, přetřídění hmotného majetku pro období roku 2005 bez ohledu na jeho zaevidování do konce roku 2004, rozpuštění rezerv vytvořených nájemcem před rokem 2006)
Zásadní problémové okruhy tématu dlouhodobého majetku
- vztah účetního a daňového odpisového plánu, možnost přerušení odpisování
- použití 6. odpisové skupiny s dobou odpisování 50 let pro některé stavby (pravidla pro zatřídění staveb, jejich přetřiďování v důsledku změny užívání apod.)
- použití zvýšeného odpisu v prvém roce odpisování
- podmínky pro uplatnění daňových odpisů, rozdíly proti uplatnění účetních odpisů (podmínka vlastnictví, podmínka uvedení do užívání, vazba právního účinku převodu nemovitostí na vklad do katastru nemovitostí)
Dlouhodobý majetek pro podnikání
- odpočet DPH u nájemce financujícího technické zhodnocení
- nutnost hlídat využívání hmotného majetku k příslušným činnostem (povinnost úpravy resp. vyrovnání odpočtu DPH v době 5 let od pořízení hmotného a nehmotného majetku)
- odpočet DPH při registraci nového plátce resp. odvod DPH při zrušení plátcovství, při vyřazení z obchodního majetku
Používání automobilů pro podnikání
- odpisování automobilů (uvedení automobilu do stavu způsobilého k užívání, zatřídění vozidel do odpisových skupin, limitace vstupní ceny pro osobní automobily, technické zhodnocení automobilů)
- cestovní náhrady za použití automobilu zaměstnance pro pracovní cesty včetně upozornění na změny, které v této oblasti přináší novela zákoníku práce od 1.1.2007
- DPH (Odpočet DPH při pořízení automobilů a při jejich technickém zhodnocení, uplatnění daně při prodeji
- Poskytování vozidla i pro soukromé účely zaměstnance z pohledu daní z příjmů, DPH a odvodů pojistného.
Přednáší:
Ing. Pavel Běhounek – daňový poradce, je znám díky své rozsáhlé publikační a přednáškové činnosti.
Po absolvování semináře:
- získáte přehled o všech změnách, které přinese novela zákona o daních z příjmů,
- budete seznámeni s podmínkami pro uplatnění daňových odpisů,
- dokážete předcházet chybám s nepříjemnými následky.
Časový harmonogram semináře:
- 8.30 – 9.00 – prezence účastníků
- 9.00 – 12.00 – přednáška (1. část)
- 12.00 – 13.00 – oběd
- 13.00 – 16.00 – přednáška (2. část + diskuse)
Cena: 3 970 Kč + 19 % DPH
Slevy:
Cena za 1 osobu při objednávce 3 – 5 osob (sleva 10 %):
3 573 Kč + 19 % DPH (ušetříte 397,- Kč)
Cena za 1 osobu při objednávce 6 a více osob (sleva 20 %):
3 176 Kč + 19 % DPH (ušetříte 794,- Kč)
Množstevní sleva Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.
Dotazy týkající se problematiky semináře, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz s označením: SMDMDU. Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.
Spojení: Každý účastník obdrží cca 1 týden před konáním semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.
V ceně je zahrnuto:
- účast na semináři,
- studijní či pracovní materiál k semináři zpracovaný přednášejícími,
- zodpovězení dotazů v rámci diskusního fóra,
- oběd
Lektor
Termíny a místo konání
K tomuto semináři nejsou v současné době vypsány žádné termíny.
O nově vypsaných termínech Vám rádi napíšeme, pokud nám necháte kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.