Seminář je určen pro
hlavní účetní, analytiky, účetní a ostatní osoby, které se setkávají s účetní závěrkou sestavenou podle IFRS. Tato oblast se netýká pouze finančních institucí, ale každého podnikatele, který sestavuje účetní závěrku podle IFRS a má ve své rozvaze například pohledávky.
Cíl semináře
Cílem semináře je seznámit účastníky se základy v oblasti účtování finančních aktiv a závazků v oblasti IFRS i s aktuálním vývojem v této oblasti.
Obsah semináře
Součástí semináře je řešení praktických příkladů, včetně zdůraznění problémů, které mohou vzniknout při auditu daných oblastí účetní závěrky.
- IAS 39 FINANČNÍ NÁSTROJE – ÚČTOVÁNÍ A OCEŇOVÁNÍ:
Rozdělení finančních aktiv a závazků do portfolií oceňování a účtování finančních nástrojů efektivní úroková míra účtování k datu obchodu, respektive k datu vypořádání deriváty, jejich vymezení, členění a použití zajišťovací účetnictví.
- IAS 32 FINANČNÍ NÁSTROJE – PREZENTACE: Rozlišení finančního závazku a kapitálu.
- IFRS 7 FINANČNÍ NÁSTROJE – ZVEŘEJNĚNÍ: Základní rozdělení finančních aktiv a závazků ve výkazu o finanční pozici povinné položky ke zveřejnění nejčastější chyby v oblasti zveřejnění při provádění auditu účetní závěrky.
- IFRS 9 FINANČNÍ NÁSTROJE: Současný stav legislativy v rámci IFRS a Evropské komise obsah aktuálně platného standardu.
- IFRS 13 REÁLNÁ HODNOTA: Standard, který upravuje oceňování reálnou hodnotou.
Časový harmonogram:
08:30 – 09:00 prezence účastníků
09:00 – 10:30 přednáška (1. část)
10:30 – 10:45 přestávka s občerstvením
10:45 – 12:00 přednáška (2. část)
12:00 – 13:00 oběd
13:00 – 17:00 přednáška (3. část + diskuze)
Lektor
Termíny a místo konání
19.2.2015
9:00 - 17:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.