- manažery
- personalisté
- řídící pracovníky
- majitelé a jednatelé
Z obsahu semináře:
Pro začátek si zkuste vyřešit tento malý rébus: Co nejrychleji najděte chybu v tomto textu: „Když si žena vysoká 174 cm vezme podpadky vysoké 12 cm, měří i s nimi 186 cm. Kdyby ale od podpadků vysokých 9 cm odřízla 3 cm, měřila by i s nimi 180 cm.“
K jakým výsledkům jste došli? Ne, řešením není začít spěšně přepočítávat centimetry. Chyba je v tom, že slovo podpatky se píše s t. A přesně tímto způsobem často řešíme firemní problémy - hledáme chybu tam, kde není.
Metoda firemních konstelací Vás přivede k příčině skutečných problémů a umožní efektivněji vynaložit finanční i lidské zdroje. Prožitkový seminář je určen pro všechny, kteří se s ní chtějí seznámit a zjistit, co se v daném systému (firmě, organizaci, instituci) skutečně děje a jak je možné provést žádoucí změnu.
Technika firemních konstelací se zabývá nejen jednotlivcem a jeho pozicí a vztahy ve firmě (organizaci), ale i veškerými vztahy, ději a procesy uvnitř i vně firmy.
Na čem je tato metoda založena? Metoda považuje firmu za systém, ve kterém vše navzájem souvisí. Nevidí jen jednotlivé části, ale bere v úvahu firmu jako celek. Proto je systémový přístup efektivnější i při řešení problémů. Účastníci totiž často objeví, že příčina problémů leží někde úplně jinde, než se domnívali a než kam směřovali finanční i lidské zdroje v úsilí o nápravu.
Jaké má výhody:
- je velmi rychlá a efektivní
- názorně zpřehlední i složitou situaci
- odhalí skutečnou, nikoliv domnělou příčinu problému
- díky pojmenování skutečné příčiny problému je navrhované opatření účinnější a často
- podstatně levnější
- zlepšení týmové spolupráce
- organizačních změnách
- změnách vedení
- snížení fluktuace
- změně firemní kultury
Ale také při hledání odpovědi na otázku o Vaší pozici ve firmě a dalších možnostech, příčinách napjatých vztahů s nadřízeným, spolupracovníky či obchodními partnery apod.
Připravte si problém, na který se chcete zaměřit, který potřebujete vyřešit a přijďte si vyzkoušet tento nový způsob personální práce. A také využít zkušeností a postřehů Vašich kolegů, protože i v jejich příbězích poznáte konkrétní situace, se kterými se denně setkáváte na pracovišti.
Přednáší: Mgr. Jaroslav Simon, kouč, konzultant
Časový harmonogram semináře:
- 08:30 – 09:00 – prezence účastníků
- 09:00 – 12:00 – přednáška (1. část)
- 12:00 – 13:00 – oběd
- 13:00 – 17:00 – přednáška (2. část + diskuse)
Cena:
2970 Kč + 19 % DPH
Slevy:Cena za 1 osobu při objednávce 3 – 5 osob (sleva 10 %):
2673 Kč + 19 % DPH (ušetříte 297,- Kč)
Cena za 1 osobu při objednávce 6 a více osob (sleva 20 %):
2376 Kč + 19 % DPH (ušetříte 594,- Kč)
Množstevní sleva Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.
Dotazy týkající se problematiky semináře, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz s označením: SMMFK.
Spojení: Každý účastník obdrží cca 1 týden před konáním semináře na svou emailovou adresu plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.
V ceně je zahrnuto:
- Účast na semináři
- Studijní a pracovní materiál k semináři zpracovaný přednášejícím
- Zodpovězení dotazů v rámci diskusního fóra
- Oběd
Lektor
Termíny a místo konání
K tomuto semináři nejsou v současné době vypsány žádné termíny.
O nově vypsaných termínech Vám rádi napíšeme, pokud nám necháte kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.