Input:
Input:

Bezplatný odběr e-mailových novin

Jméno a příjmení není správně vyplněno.
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Více informací
Seminář

Jak vést přijímací pohovor Bonus 2 vstupenky do kina Cinestar

Seminář je učen pro:

personalisty a náboráře v interním personálním oddělení, konzultanty personální agentury, HR manažery a ostatní manažery, kteří se účastní výběrových řízení.

Cíl semináře

Pracujete jako personalista a náborář a ve velkém množství kandidátů hledáte toho nejlepšího pro Vaši společnosti či pro Vašeho klienta? Přijímací pohovor a osobní setkání je jistě nejlepší formou, jak uchazeče poznat, jak ale správně pohovor vést a jaké klást otázky? Chcete-li o kandidátovi získat hodnotné informace, je třeba mít připravené vhodné dotazy, které rozklíčují jeho kvality a konkrétní kompetence. Poradíme Vám, jak se ptát a jak systematicky postupovat, abyste byli schopni vybrat toho nejvhodnějšího zaměstnance.

Obsah semináře  

1. část je věnována Vaší přípravě na pohovor, uvědomění si podstatných skutečností, a jak si ujasnit koho vlastně hledáte.

2. část je zaměřena na teorii vedení pohovoru, která je prokládána praktickou částí, kdy si sami již zkoušíte získané informace praktikovat na příkladech z Vaší praxe.

3. část je již čistě praktická, kdy vedete simulovaný pohovor – zde získáváte zpětnou vazbu jak od školitele, tak od ostatních uchazečů kurzu. 

V každé části je prostor pro diskusi, „burzu nápadů“ a předávání si vzájemných zkušeností jak se školitelem, tak s ostatními náboráři.

Celý kurz je vedený profesionálním školitelem, který má vlastní dlouholeté zkušenosti jako náborář jak v interním personálním oddělení, tak v personální agentuře. 

Jaké dovednosti na kurzu získáte?

Jak se připravit na pohovor.

Jak systematicky postupovat při přípravě a pak při samotném pohovoru.

Na co se při pohovoru zaměřit a co naopak vynechat.

Jak správně klást otázky, abychom zjistili potřebné informace.

Jak s kandidáty komunikovat.

Praktické dovednosti a zkušenosti jak od školitele, tak od ostatních účastníků kurzu.

Časový harmonogram:

08:30 – 09:00 prezence účastníků

09:00 – 10:30  přednáška (1. část)

10:30 – 10:45  přestávka s občerstvením

10:45 – 12:00  přednáška (2. část)

12:00 – 13:00  oběd

13:00 – 14:30  přednáška (3. část)

14:30 - 15:00  přestávka s občerstvením

15:00 - 17:00  přednáška (4. část), diskuze

Lektor

Mgr. Monika Hauptvogel, lektor Mzdy, personalistika

je personalista a náborář z praxe. Vystudovala mezinárodní vztahy, ale již během studií se začala věnovat personalistice. Pracovala  jak v interním personálním oddělení tak v personální agentuře. Viděla nespočet životopisů a vedla stovky pohovorů, proto Vám předá informace přímo z praxe. Obsazovala pozice od manuálních dělníků přes střední

Termíny a přihláška

DatumČasMěstoMístoCena 
10.10.20179:00 - 17:00Prahabude upřesněno3890 Litujeme, ale na tento termín semináře se už nelze objednat.

Požádat o nový termín

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.


Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Účastníkům zasíláme osvědčení o absolvování semináře e-mailem. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

O tématu školení

Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné:

přijímací pohovor, jak vést přijímací pohovor, teorie pracovní pohovor, pracovní pohovor dotazy, pracovní pohovor, přijímací pohovor atd.

  • Budova CUBE - sídlo Verlag Dashöfer
  • Semináře Verlag Dashöfer - vstup
  • Semináře Verlag Dashöfer - recepce
  • semináře Praha 6
  • semináře na míru
  • prezence účastníků kurzu
  • formy firemního vzdělávání
  • bonusy ke vzdělávání
  • školení Praha - Amarilis
  • školení Praha - Amarilis - místnost
  • školení Praha - Clarion
  • školení Praha - Clarion - místnost
  • bonusy ke vzdělávání - aktuality
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení

.

Ochrana osobních údajů a jejich používání

Ochrana soukromí je záležitostí  důvěry a vaše důvěra je pro nás důležitá. Respektujeme vaše soukromí a při zpracování vašich osobních údajů dodržujeme zákonná právní předpisy týkající se ochrany osobních údajů, zejména tzv. GDPR (nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)) (dále jen "Nařízení").

Chtěli bychom vás tímto informovat o našem nakládání s osobními údaji pro zajištění vaší informovanosti příp. pro získání souhlasu s jejich zpracováním.

1. Data a jejich využití 

Verlag Dashöfer, nakladatelství spol s r.o. jakožto Správce zpracovává osobní údaje za tímto účelem:

 

 

 

 

Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu aktivní objednané služby a po dobu 5 let od ukončení objednané služby nebo nákupu singulárního produktu, nepožaduje-li právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. V případě zpracování osobních údajů na základě uděleného dobrovolného souhlasu po dobu 5 let od udělení souhlasu.

Aktuální seznam našich zpracovatelů můžete nalézt zde.

2. Zabezpečení dat 

Ochrana vašich údajů je pro nás klíčová, proto vynakládáme maximální úsilí pro zajištění jejich bezpečnosti. Plně využíváme technická i organizační opatření pro prevenci neoprávněného přístupu k těmto datům a zamezení jejich zničení nebo zneužití. Způsoby zabezpečení vašich dat jsou také pravidelně kontrolovány.

Při zpracování údajů v plné míře využíváme možností pseudonymizace a anonymizace, abychom co nejvíce posílili jejich zabezpečení.   

 

3. Práva subjektů

Nad svými osobními údaji neztrácíte kontrolu. Můžete k nim kdykoliv přistupovat nebo je opravit. Jako subjekt zpracování osobních dat máte také následující práva: právo na potvrzení o zpracování a informace o tom, jaké osobní údaje o vás zpracováváme, na opravu, výmaz (pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů), omezení zpracování, přenos osobních údajů, námitku proti zpracování, podat stížnost u dozorového úřadu(ÚOOÚ), na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením. V případě zpracování na základě uděleného dobrovolného souhlasu máte také právo kdykoliv tento souhlas vzít zpět. 

V případě dalších dotazů ohledně zpracování osobních údajů nás můžete kontaktovat na info@dashofer.cz