Moderní prodej je a musí být založen na budování vztahu se zákazníkem. Klient nechce být anonymním odběratelem. Klient chce dostávat adresnou nabídku, chce mít pocit, že právě on je pro nás důležitý. Abychom mohli jednání klientovi přizpůsobit, musíme být schopni identifikovat jeho typ, znát nákupní motivaci konkrétního typu a to vše zvládnout rychle. Vedení obchodního dialogu v relaci s typem klienta umožní budovat vztah se zákazníkem a zajistit relativní trvalost vztahu.
Seminář je určen pro
- obchodníky, prodejce, reprezentanty
- poradce
- manažery
- všechny, kteří chtějí zvýšit efektivnost komunikace
Co Vám seminář přinese
Naučíte se:
- identifikovat signály určující typ klienta
- chápat rozdílnou nákupní motivaci konkrétních typů klientů
- formulovat nabídku v relaci s typem klienta
- podpořit dlouhodobost vztahu s určitým typem
- typologie pomáhající v různých fázích obchodního jednání
- zvýšit efektivnost komunikace s klienty
Obsah semináře
- Typologie zákazníků
- pro identifikaci v první fázi jednání
- pro budování vztahu
- pro sebepoznání
- Významné signály určující typ klienta
- verbální projev
- neverbální projev
- vizuální symbolika
- prostředí
- Postupné kroky obchodního jednání v relaci s typem klienta
- nutnost řízení obchodního dialogu
- nácvik empatie
- formulace nabídky pro konkrétní typy
- „užitek“ - trénink
- Náměty pro budování dlouhodobého vztahu
Metody práce
- interaktivní vedení kurzu s důrazem na procvičení všech prezentovaných témat
- modelové situace, cvičení, případové studie
- tréninky
Časový harmonogram semináře
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – seminář (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením
10.45 – 12.00 – seminář (2. část)
12.00 – 13.00 – oběd
13.00 – 14.30 - seminář (3. část)
14.30 - 14.45 - přestávka s občerstvením
14.45 - 16.00 – seminář (4. část) + diskuze
Lektor
Termíny a místo konání
26.3.2019
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
O tématu školení
Na tomto školení se setkáte s pojmy jako:
Efektivní komunikace, arogance, lhář, arogantní lhář, efektivní komunikace s různými osobnostmi, typologie osobnosti, typologie klientů, moderní prodej, budování vztahu se zákazníkem, jednání s klientem, jednání se zákazníky, komunikace se zákazníky, efektivní komunikace se zákazníky, identifikovace typů zákazníků, nákupní motivace typů zákazníků, obchodní komunikace, vztahy se zákazníky, dlouhodobý vztah se zákazníkem, efektivní komunikace školení, kurz efektivní komunikace, efektivní komunikace seminář.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.