Seminář

Jak zvládnout arogantního lháře? Efektivní komunikace s různými osobnostmi - typologie klientů

Moderní prodej je a musí být založen na budování vztahu se zákazníkem. Klient nechce být anonymním odběratelem. Klient chce dostávat adresnou nabídku, chce mít pocit, že právě on je pro nás důležitý. Abychom mohli jednání klientovi přizpůsobit, musíme být schopni identifikovat jeho typ, znát nákupní motivaci konkrétního typu a to vše zvládnout rychle. Vedení obchodního dialogu v relaci s typem klienta umožní budovat vztah se zákazníkem a zajistit relativní trvalost vztahu.

Moderní prodej je a musí být založen na budování vztahu se zákazníkem. Klient nechce být anonymním odběratelem. Klient chce dostávat adresnou nabídku, chce mít pocit, že právě on je pro nás důležitý. Abychom mohli jednání klientovi přizpůsobit, musíme být schopni identifikovat jeho typ, znát nákupní motivaci konkrétního typu a to vše zvládnout rychle. Vedení obchodního dialogu v relaci s typem klienta umožní budovat vztah se zákazníkem a zajistit relativní trvalost vztahu.

Seminář je určen pro

  • obchodníky, prodejce, reprezentanty
  • poradce
  • manažery
  • všechny, kteří chtějí zvýšit efektivnost komunikace

Co Vám seminář přinese

Naučíte se:

  • identifikovat signály určující typ klienta
  • chápat rozdílnou nákupní motivaci konkrétních typů klientů
  • formulovat nabídku v relaci s typem klienta
  • podpořit dlouhodobost vztahu s určitým typem
  • typologie pomáhající v různých fázích obchodního jednání
  • zvýšit efektivnost komunikace s klienty

Obsah semináře

  • Typologie zákazníků
      • pro identifikaci v první fázi jednání
      • pro budování vztahu
      • pro sebepoznání
    • Významné signály určující typ klienta
        • verbální projev
        • neverbální projev
        • vizuální symbolika
        • prostředí
      • Postupné kroky obchodního jednání v relaci s typem klienta
          • nutnost řízení obchodního dialogu
          • nácvik empatie
          • formulace nabídky pro konkrétní typy
          • „užitek“ - trénink
        • Náměty pro budování dlouhodobého vztahu

        Metody práce

        • interaktivní vedení kurzu s důrazem na procvičení všech prezentovaných témat
        • modelové situace, cvičení, případové studie
        • tréninky

        Časový harmonogram semináře

          8.30 –  9.00 – prezence účastníků

          9.00 – 10.30 – seminář (1. část)

        10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením

        10.45 – 12.00 – seminář (2. část)

        12.00 – 13.00 – oběd

        13.00 – 14.30 - seminář (3. část)

        14.30 - 14.45 - přestávka s občerstvením

        14.45 - 16.00 – seminář (4. část) + diskuze

        Lektor

        Termíny a místo konání

        26.3.2019

        9:00 - 16:00

        Praha

        Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

        Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

        O tématu školení

        Na tomto školení se setkáte s pojmy jako:

        Efektivní komunikace, arogance, lhář, arogantní lhář, efektivní komunikace s různými osobnostmi, typologie osobnosti, typologie klientů, moderní prodej, budování vztahu se zákazníkem, jednání s klientem, jednání se zákazníky, komunikace se zákazníky, efektivní komunikace se zákazníky, identifikovace typů zákazníků, nákupní motivace typů zákazníků, obchodní komunikace, vztahy se zákazníky, dlouhodobý vztah se zákazníkem, efektivní komunikace školení, kurz efektivní komunikace, efektivní komunikace seminář.