Seminář je určen
všem, kteří potřebují sestavovat, ověřovat nebo analyzovat konsolidované finanční výkazy podle IFRS.
Cíl semináře:
V průběhu semináře se seznámíte s konsolidací podle IFRS. Na praktických příkladech si procvičíte a ujasníte výpočet konsolidačního rozdílu,vliv přecenění na konsolidaci, metody konsolidace, vylučování vzájemných vztahů, sestavení konsolidovaného výkazu peněžních toků, konsolidace zahraničních podniků, změny podílů při konsolidaci, dekonsolidaci, odloženou daň, atd.
Obsah semináře:
- Společná pravidla a předpisy pro sestavení KÚZ (české předpisy a IFRS)
- specifické požadavky ČÚL a IFRS, hlavní rozdíly mezi konsolidací ČÚL a IFRS
- IFRS 3 – Podnikové kombinace, standardy: IAS 27 – Individuální ÚZ, IAS 28 – Investice do přidružených a společných podniků, IFRS 10 – Konsolidovaná ÚZ, IFRS 11 – Společná uspořádání, IFRS 12 – Zveřejňování informací o jiných účetních jednotkách
- plná a ekvivalenční metoda konsolidace – návaznost do dalších období a vliv přecenění. Nákupy a prodeje dceřiných společností v průběhu období
- změny podílů, dekonsolidace
- přímá a nepřímá konsolidace
- vylučování vzájemných vztahů
- konsolidace zahraničních podniků
- vliv odložené daně na konsolidaci
- diskuze.
Časový harmonogram semináře pro 22. 10. 2015 i 23. 10. 2015:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)
10.30 – 10.45 – coffee break
10.45 – 12.00 – přednáška (2. část)
12.00 – 13.00 – oběd
13.00 – 16.00 – přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
Termíny a místo konání
22.10. – 23.10.2015
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
O tématu školení
Mezi pojmy, kterými se na konferenci budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné: účetní závěrka, odložená daň, konsolidovaná účetní závěrka, školení Praha, metody konsolidace, Radka Loja (lektor) atd.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.