Input:
Input:

Bezplatný odběr e-mailových novin

Jméno a příjmení není správně vyplněno.
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Více informací
Seminář

Kontrola a postihy zaměstnavatelů - jak se vyvarovat pokut

Seminář je určen pro

personalisty, mzdové účetní, vedoucí zaměstnance, majitele a jednatele firem, firemní právníky a další.

Cíl semináře

Seminář Vás upozorní na to, ZA CO HROZÍ ZAMĚSTNAVATELŮM POKUTY od inspekce práce a dalších státních úřadů

Obsah semináře

  • Působnost inspekce práce v kontrole dodržování pracovněprávních předpisů, včetně předpisů o BOZP u zaměstnavatelů
  • Změny zákona o inspekci práce, týkající se přestupků  (správních deliktů), provedené  novelou ZP 2017 a novelou zákona o zaměstnanosti
  • Použití kontrolního řádu
  • Kdy lze uložit pokutu za přestupek jednotlivým zaměstnancům?
  • Oprávnění inspektorů při vstupu do objektů, povinnosti podniků, možnost uložení pokuty za neposkytnutí součinnosti (manažerům, personalistům, mzdovým účetním, referentům BOZP) a podnikům (změny a zpřísnění)
  • Kontrolní protokol a obrana firem proti jeho závěrům, správní řízení a opravné prostředky
  • Nový zákon o přestupcích od 1. 7. 2017, týkající se i právnických osob a podnikajících fyzických osob
  • Skutkové podstaty přestupků zaměstnavatelů  – za co lze a za co nelze uložit pokutu
  • Výklad ustanovení zákona o zaměstnanosti, za jejichž porušení hrozí pokuta (její možná výše), zejména právní úprava nelegální práce, včetně tzv. švarcsystému a využití práce nelegálně pobývajících cizinců, kontrola dokladů prokazujících existenci pracovněprávního vztahu u zaměstnavatele a prokázání totožnosti zaměstnance (změny a zpřísnění pokut)
  • Výklad ustanovení zákoníku práce a zákona o BOZP, za jejichž porušení hrozí pokuta a možná výše pokut v oblastech
    • Pracovního poměru a dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr
    • Agenturního zaměstnávání (s možností postihu agentur a uživatelů a s možností odebrání licence agenturám, změna)
    • Odměňování (změny)
    • Náhrady mzdy a cestovních náhrad
    • Pracovní doby, včetně jejího rozvržení, dob odpočinku, práce přesčas a v noci (změny)
    • Dovolené
    • BOZP
    • Ochrany majetkových zájmů zaměstnavatele a soukromí zaměstnanců (nově) aj.
  • Kontrolní a sankční působnost orgánů ochrany veřejného zdraví (změna od 1. 12. 2015), rozdělení působnosti mezi nimi a inspekcí práce v oblasti pracovnělékařských služeb
  • Kontroly Úřadu práce k průměrnému výdělku
  • Kontrolní a sankční působnost Úřadu pro ochranu osobních údajů

Časový harmonogram semináře:

  8.30 - 9.00 - prezence účastníků

  9.00 - 10.30 - přednáška (1. část)

10.30 - 10.45 - dopolední coffee break

10.45 - 12.15 - přednáška (2. část)

12.15 - 12.30 - polední coffee break

12.30 - 14.00 - přednáška (3. část + diskuse)

Lektor

JUDr. Bořivoj Šubrt, lektor Mzdy, personalistika

Předseda AKV - Asociace pro rozvoj kolektivního vyjednávání pracovních vztahů, nezávislý odborný poradce v oblasti pracovního práva, vztahů mezi sociálními partnery, zvláště kolektivních smluv a podnikové sociální politiky.

Termíny a přihláška

DatumČasMěstoMístoCena 
2.6.20179:00 - 14:00Prahabude upřesněno2970 Litujeme, ale na tento termín semináře se už nelze objednat.

Požádat o nový termín

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.


Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům osvědčení o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

O tématu školení

Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné: 

inspekce práce, inspekce práce, dodržování pracovněprávních předpisů, předpisy BOZP, nový kontrolní řád, novela zákona o inspekci práce, zákon o zaměstnanosti, přestupky a správní delikty, švarcsystém, ustanovení ZP, dohody o pracích konaných mimo pracovní pomě, agenturní zaměstnávání, odměňování, náhrady mzdy, cestovní náhrady, Úřad práce, Úřad pro ochranu osobních údajů atd.

  • Budova CUBE - sídlo Verlag Dashöfer
  • Semináře Verlag Dashöfer - vstup
  • Semináře Verlag Dashöfer - recepce
  • semináře Praha 6
  • semináře na míru
  • prezence účastníků kurzu
  • formy firemního vzdělávání
  • bonusy ke vzdělávání
  • školení Praha - Amarilis
  • školení Praha - Amarilis - místnost
  • školení Praha - Clarion
  • školení Praha - Clarion - místnost
  • bonusy ke vzdělávání - aktuality
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení

.

Ochrana osobních údajů a jejich používání

Ochrana soukromí je záležitostí  důvěry a vaše důvěra je pro nás důležitá. Respektujeme vaše soukromí a při zpracování vašich osobních údajů dodržujeme zákonná právní předpisy týkající se ochrany osobních údajů, zejména tzv. GDPR (nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)) (dále jen "Nařízení").

Chtěli bychom vás tímto informovat o našem nakládání s osobními údaji pro zajištění vaší informovanosti příp. pro získání souhlasu s jejich zpracováním.

1. Data a jejich využití 

Verlag Dashöfer, nakladatelství spol s r.o. jakožto Správce zpracovává osobní údaje za tímto účelem:

 

 

 

 

Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu aktivní objednané služby a po dobu 5 let od ukončení objednané služby nebo nákupu singulárního produktu, nepožaduje-li právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. V případě zpracování osobních údajů na základě uděleného dobrovolného souhlasu po dobu 5 let od udělení souhlasu.

Aktuální seznam našich zpracovatelů můžete nalézt zde.

2. Zabezpečení dat 

Ochrana vašich údajů je pro nás klíčová, proto vynakládáme maximální úsilí pro zajištění jejich bezpečnosti. Plně využíváme technická i organizační opatření pro prevenci neoprávněného přístupu k těmto datům a zamezení jejich zničení nebo zneužití. Způsoby zabezpečení vašich dat jsou také pravidelně kontrolovány.

Při zpracování údajů v plné míře využíváme možností pseudonymizace a anonymizace, abychom co nejvíce posílili jejich zabezpečení.   

 

3. Práva subjektů

Nad svými osobními údaji neztrácíte kontrolu. Můžete k nim kdykoliv přistupovat nebo je opravit. Jako subjekt zpracování osobních dat máte také následující práva: právo na potvrzení o zpracování a informace o tom, jaké osobní údaje o vás zpracováváme, na opravu, výmaz (pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů), omezení zpracování, přenos osobních údajů, námitku proti zpracování, podat stížnost u dozorového úřadu(ÚOOÚ), na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením. V případě zpracování na základě uděleného dobrovolného souhlasu máte také právo kdykoliv tento souhlas vzít zpět. 

V případě dalších dotazů ohledně zpracování osobních údajů nás můžete kontaktovat na info@dashofer.cz