Seminář je určen:
Personalistům, HR manažerům a podnikovým právníkům, kteří se zabývají problematikou v oblasti lidských zdrojů.
Cíl semináře:
Seminář se zaměřuje na nejčastější praktiky zaměstnanců, kterými zaměstnanci porušují předpisy pracovního práva a jednají v rozporu se zájmy zaměstnavatelů. Zaměstnavatelé se v rámci semináře dozvědí, jaké jsou konkrétní povinnosti zaměstnanců a jakým způsobem lze vůči zaměstnancům postupovat s ohledem na zneužívání dočasné pracovní neschopnosti zaměstnancem, zneužívání technických a telekomunikačních prostředků zaměstnavatele, únik informací a konkurenčního jednání vůči zaměstnavateli. Závěrem se zaměstnavatelé také dozvědí základní povinnosti zaměstnanců při stávkách.
Obsah semináře:
1. Zneužívání pracovní neschopnosti
- Možnost kontroly dodržování léčebného režimu zaměstnavatelem;
- Povinnosti zaměstnavatele v případě krácení náhrady mzdy;
- Možnost zaměstnavatele ukončit pracovní poměr v případě porušení léčebného režimu;
- Problematika při ukončování pracovního poměru z tohoto důvodu a otázka intenzity porušení pracovní kázně;
- Další možnosti postižení zaměstnance / lékaře dle zákona o nemocenském pojištění.
2. Zneužívání technického vybavení zaměstnavatele
- Povinnosti zaměstnanců stanovené zákoníkem práce;
- Možnost kontroly zaměstnance zaměstnavatelem;
- Kontrola e-mailové komunikace;
- Kontrola prohlížení internetových stránek;
- Kontrola využívání služebních automobilů (používání GPS modulu);
- Otázka ochrany osobních údajů a role ÚOOÚ;
- Možné důsledky porušení povinností zaměstnancem.
3. Vynášení informací
- Možnosti zaměstnavatele zabránit úniku informací a dat;
- Otázka ochrany osobních údajů a role ÚOOÚ, ochrana obchodního tajemství;
- Možné důsledky porušení povinností zaměstnancem.
4. Konkurenční činnost zaměstnance a přetahování zaměstnanců / klientů
- Zákaz konkurence zaměstnance během a po skončení pracovního poměru;
- Možnosti zaměstnavatele zamezit přetahování zaměstnanců či klientů zaměstnavatele;
- Smluvní pokuty a možné postihy zaměstnanců za porušení těchto povinností.
5. Stávka zaměstnanců
- Právní úprava stávky
- Povinnosti zaměstnanců (odborů) při stávce;
- Limity výkonu práva na stávku;
- Možné postihy zaměstnanců při nelegální stávce.
Časový harmonogram semináře:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)
10.30 – 10.45 – dopolední coffee break
10.45 – 12.15 – přednáška (2. část)
12.15 – 12.30 – polední coffee break
12.30 – 14.00 – přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
Mgr. Matěj Daněk
Matěj Daněk je spolupracujícím advokátem PRK Partners, advokátní kancelář. Vedle praktických otázek pracovního práva, pracovněprávních aspektů právních auditů, hromadného propouštění a kolektivního vyjednávání se zaměřuje na právní poradenství v oblasti práva pobytu cizinců, zejména v oblasti výkonu práce cizinců, pobytů zahraničních manažerů a…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
14.11.2014
9:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
2 970,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.