Nový zákon o účetnictví bude mít určitě přímý dopad na firmy prostřednictvím těchto změn:
- Nová filosofie a koncepční rámec účetního výkaznictví
- Nové uspořádání norem (zákon, vyhlášky)
- Rozšíření povinnosti vést účetnictví podle mezinárodních účetních standardů IFRS
- Změny ve struktuře účetních výkazů
- Odlišný koncept výnosů vs. nákladů
- Možnost účtování ve funkční měně
- Pořizovací náklady vč. odhadů
- Oceňování aktiv a závazků
- Následné výdaje spojené s majetkem
- Změny účtování leasingu
- Investiční dotace atd.
- Související změna celé řady dalších předpisů, zejména daně z příjmů
Lektor
Mgr. Ing. Magdalena Králová
Absolvovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně. Je certifikovanou účetní a daňovou poradkyní. Aktivně se podílí na práci účetní profese, aktuálně je prezidentkou Svazu účetních České republiky a je též zástupcem profese v Národní účetní radě. Současně je většinovým společníkem a jednatelkou účetní a…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
27.11.2023
14:00 - 15:30
On-line
Jakmile vypíšeme nový termín, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
1990 Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.