AKCE: Pokud se přihlásí minimálně 6 účastníků, všichni obdrží slevu ve výši 50 %!
Plná cena: 990 Kč bez DPH
Cena se slevou 50%: 495 Kč bez DPH
Akce platí do 10. 2. 2011
On-line seminář "Prodejní dovednosti - prezentace užitku" je také součástí cyklu 5 on-line seminářů na téma "Prodejní dovednosti". Tento cyklus nyní můžete objednat za zvýhodněnou cenu s 50 % slevou. Více informací zde.
Seminář je určen pro
- obchodníky, prodejce, prodavače
- firemní reprezentanty a konzultanty
- všechny, kdo chtějí zlepšit své vyjednávací schopnosti.
Cílem semináře je naučit se
- odlišovat parametry a užitek nabídky, výrobku, služby,
- formulovat nabídku způsobem motivujícím pro klienta,
- procvičit empatii ve vztahu ke klientům,
- respektovat vztah „užitek – typ klienta“,
- formulovat užitek pro různé typy klientů,
- vzbudit zájem zákazníka,
- přesvědčit zákazníka.
Obsah semináře
Kurz je zaměřen na jednu z nejpodstatnějších prodejních dovedností – schopnost formulovat nabídku zajímavým, poutavým a nákupní chování podněcujícím způsobem. Posluchač se bude učit formulovat nabídku tak, aby byla lákavá z pohledu zákazníka.
Jak on-line seminář probíhá?
- ve stanovenou dobu se připojíte na webovou stránku semináře (pokyny pro přihlášení do on-line semináře od nás obdržíte e-mailem po zaplacení účastnického poplatku)
- posloucháte přednášku lektora a sledujete powerpointovou prezentaci (můžete si ji stáhnout či vytisknout pro zapisování poznámek)
- prostřednictvím okna pro "chat" a "diskuzi" můžete klást otázky, poprosit o zopakování něčeho, čemu jste nerozumněli atd.
- po semináři budete mít záznam přístupný po dobu 7 dní
Co k on-line semináři potřebujete, technické požadavky?
- přístup na internet
- Adobe Flash Player
- sluchátka (můžete použít i reproduktory, ale doporučujeme spíše sluchátka)
- můžete mít i mikrofon (pouze ve spojení se sluchátky), ale obejdete se i bez něj
- zajistit si, aby Vás po dobu semináře nikdo nevyrušoval
Jaké výhody má on-line seminář proti klasickým seminářům?
- ušetříte náklady za cestu a neztrácíte kvůli ní čas
- díky úzkému zaměření semináře posloucháte jen to téma, které Vás zajímá
- on-line semináře mají kratší dobu trvání, neztrácíte tak pozornost jako u celodenních seminářů
- součástí ceny on-line semináře není pronájem prostor, příprava občerstvení a tisk podkladů, seminář Vám tak můžeme nabídnout za nižší cenu
Lektor
Ing. Petra Palasová
Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.
Specializuje se na témata…
Termíny a místo konání
24.2.2011
10:00 - 12:00
On-line
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.