Klíčové pojmy
právní minimum pro obchod s nemovitostmi, reality, realitní kancelář, realitní makléř, vlastnické právo, katastr nemovitostí, řízení před katastrálním úřadem, vlastnictví bytových a nebytových prostor, list vlatnictví, předkupní právo, zástavní právo, věcné břemeno, zprostředkovatelská smlouva, novostavby
Seminář je určen
Pro začátečníky a mírně pokročilé zájemce o obor obchodu s nemovitostmi, začínající realitní makléře, pracovníky realitních kanceláří a pro všechny, kteří chtějí získat základní informace o problematice obchodu s nemovitostmi z právního hlediska.
Cíl semináře
Podrobně seznámit s hlavními zásadami a pravidly uplatňovanými při obchodování s nemovitostmi z právního pohledu.
Důraz bude kladen zejména na nabývání vlastnického práva, vklad a záznam v katastru nemovitostí, řízení před katastrálním úřadem, specifika vlastnictví bytových a nebytových prostor nebo vztah klienta a realitní kanceláře. Probrány budou rovněž další vztahy týkající se nemovitostí či zprostředkovatelská smlouva a další smlouvy nezbytné pro fungování realitní kanceláře.
Na školení bude dostatečný prostor pro dotazy a probrání témat, která účastníky zajímají.
Obsah semináře
- Druhy nemovitostí a způsoby nabývání vlastnického práva
- Vklad a záznam v katastru nemovitostí
- Řízení před katastrálním úřadem
- List vlastnictví – jeho význam, co vše se z něj mohu dozvědět
- Některá další věcná práva ve vztahu k nemovitostem – předkupní právo, zástavní právo, věcné břemeno
- Vlastnictví bytových a nebytových jednotek, specifika tohoto vlastnictví
- Novostavby a katastr nemovitostí
- Nemovitosti nezapisované do katastru
- Podnikání realitní kanceláře
- Vztah klienta a realitní kanceláře
- Zprostředkovatelská smlouva a další smlouvy nezbytné pro fungování realitní kanceláře
- Některé další vztahy týkající se nemovitostí – např. zástavní smlouva k zajištění hypotečního úvěru, jiné způsoby zajištění úhrady kupní ceny
Časový harmonogram semináře
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením
10.45 – 12.15 – přednáška (2. část)
12.15 – 12.30 – přestávka s občerstvením
12.30 – 14.00 – přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
Mgr. Pavla Krejčí
V roce 1995 absolvovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. V letech 1995 až 2002 působila v advokátní kanceláři JUDr. Libor Balabán, kde získala zkušenosti v širokém spektru právních oborů. Po úspěšném složení advokátních zkoušek založila vlastní „Advokátní kancelář Červená a Krejčí“, která se zaměřuje především na právo nemovitostí,…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
18.7.2012
9:00 -14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.