V případě nepříznivého vývoje epidemiologické situace proběhne on-line v prostředí MS Teams. |
Semináře pokryjí všechny základy IFRS, včetně oblasti majetku, jeho odepisování, znehodnocení. Součástí budou i všechny nově platné standardy: IFRS 9 – Finanční nástroje, IFRS 15 – Výnosy ze smluv se zákazníky a IFRS 16 – Leasingy. Standard IFRS 9 bude pokryt v rozsahu obvyklém pro podnikatelské subjekty. Všechny oblasti budou demonstrovány na příkladu komplexní účetní závěrky konkrétní akciové společnosti. Součástí seminářů nebude řešení konsolidace účetní závěrky.
Obsah
8. 4. 2021 (čtvrtek)
Úvod k IFRS
- Vazba na české účetnictví
- Vydávání standardů
Koncepční rámec
- Základní definice v IFRS
- Základní rozdíly ve srovnání s českým účetnictvím
IAS 1 – Prezentace účetní závěrky
- Účetní závěrka podle IFRS – praktický příklad aplikace
Základní standardy v oblasti majetku
- IAS 16 – Pozemky, budovy a zařízení
- IAS 38 – Nehmotná aktiva
- IAS 40 – Investice do nemovitostí
13. 4. 2021 (úterý)
Další standardy v oblasti majetku
- IAS 36 – Snížení hodnoty aktiv
- IAS 23 – Výpůjční náklady
- IFRS 5 – Stálá aktiva držená k prodeji a ukončované činnosti
- IAS 17 – Leasing
- IFRS 16 – Leasingy
- IAS 37 – Rezervy podmíněná aktiva a závazky
Standardy z ostatních oblastí
- IAS 2 – Zásoby
- IAS 21 – Dopady změn směnných kurzů cizích měn
- IAS 12 – Daně ze zisku
- IAS 18 – Výnosy
20. 4. 2021 (úterý)
- IFRS 15 – Výnosy ze smluv se zákazníky
- IAS 8 – Účetní politiky, změny v účetních odhadech a chyby
- IAS 19 – Zaměstnanecké požitky
- IFRS 2 – Úhrady vázané na akcie
- IAS 33 – Zisk na akcii
- IAS 7 – Výkaz o peněžních tocích
28. 4. 2021 (středa)
- IFRS 9, IAS 32, 39, IFRS 7 – Finanční nástroje
- IFRS 13 – Reálná hodnota
- Test, za jehož úspěšné vyplnění získáte certifikát specialisty na IFRS
Poznámka: V průběhu celého kurzu bude výklad demonstrován na praktických příkladech. Z tohoto důvodu je vhodné, aby účastníci měli k dispozici kalkulačku či mobilní telefon s kalkulačkou, která umožňuje odmocnění.
Data, ve kterých se budou semináře konat:
8. 4., 13. 4., 20. 4., 28. 4. – 9 až 16 hod.
Pro koho je určen tento vícedenní seminář
Seminář je určen všem, kteří sestavují nebo potřebují sestavovat účetní závěrku podle IFRS, připravují výkazy pro mateřskou společnost v souladu s IFRS nebo těmto datům potřebují rozumět a analyzovat je. Seminář je vhodný zejména pro začínající a mírně pokročilé.
Výhody tohoto vícedenního semináře
Výhodou vícedenního semináře je, že si problematiku IFRS osvojíte postupně a tím si vybudujete pevné základy. Po každém absolvovaném dni dostanete komplexní příklad k procvičení pro samostatné studium. V případě potřeby si můžete všechny nejasnosti prodiskutovat s lektorkou během dalšího semináře.
Kombinace prezenčního a distančního studia vám umožní proniknout do této náročné problematiky do hloubky a závěrečným testem si ověříte její zvládnutí.
Po absolvování kurzu, včetně závěrečného testu, budete specialistou na IFRS, na což získáte certifikát.
Výhody pro Vás
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Oběd je zahrnut v ceně semináře.
- Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
- Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
- Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
- Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Na závěr kurzu absolvujete závěrečný test.
- Po jeho úspěšném vyřešení získáte certifikát.
Lektor
Termíny a místo konání
9:00 - 16:00
Praha nebo on-line
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
22 900,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.