V s. r. o. není možné vidět jen jakousi náhradu za podnikání fyzických osob. Pokud uvažujete o jeho založení, mohla by být právě účast na Akademii klíčem k rozhodnutí, zda se skutečně vyplatí formu podnikání změnit.
Pokud již s. r. o. založeno máte, pak by účast na Akademii mohla pomoci odhalit úskalí této formy podnikání a mohla by přispět ke snazšímu zvládnutí všech povinností, které jsou s činností s. r. o. spojeny.
Ujasníte si, jaké jsou možnosti nastavení vnitřního prostředí v s. r. o., jaké povinnosti společníci mají, jakým způsobem ručí. Vyložíme eventuality v dohodě mezi společníky. Věnovat se budeme správnému nastavení vztahů společníků navzájem ve společenské smlouvě, co souvisí se smlouvou o výkonu funkce, jak řešit souběh s pracovním poměrem. Zabývat se budeme také postavením a odpovědností jednatelů s. r. o. Upozorníme také na podstatné změny zákona o obchodních korporacích účinné od 1. 1. 2021, abyste se na ně mohli včas připravit .
Navíc zjistíte, jak postupovat v případě, že naleznete chybu v účetnictví nebo v podaném daňovém přiznání, jakým způsobem těmto chybám předcházet, jak nejlépe komunikovat s finančním úřadem a jaká existují případná sankční rizika z uvedených chyb.
Akademie je určena:
společníkům a jednatelům s. r. o., fyzickým osobám, které zvažují přechod z podnikání fyzické osoby na podnikání v rámci s. r. o., ale i účetním a ekonomům, kteří problematiku s. r. o. v praxi řeší.
Cíl Akademie:
Cílem Akademie je ucelený rozbor problematiky společností s ručením omezeným, zejména těch menších, tzv. rodinných s. r. o., kde vlastníci, většinou rodinní příslušníci společnost, zároveň řídí a aktivně se podílejí na její činnosti, zejména v účetních, daňových a právních souvislostech.
Obsah a časový harmonogram:
3. 11. 2020 (úterý)
S. r. o. z pohledu účetního – RNDr. Ivan Brychta
- založení společnosti z účetního hlediska, rozdělení účetních jednotek, základní povinnosti z pohledu s. r. o. coby účetní jednotky
- účetní období, způsob vedení účetnictví, základní účetní principy
- složitější účetní případy s. r. o. (tvorba rezerva a opravných položek, odpis pohledávek, způsob stanovení odpisů majetku)
- účetní směrnice – základní vymezení a pravidla pro jejich používání
- inventarizace majetku a závazků
- účetní závěrka s. r. o., rozsah sestavení, obsahová náplň a povinnosti s ní spojené
- povinnosti jednatelů ve vztahu k účetnictví
10. 11. 2020 (úterý)
S. r. o. z pohledu daňového – RNDr. Ivan Brychta
- s. r. o. coby poplatník daně z příjmů právnických osob (registrace a další povinnosti)
- s. r. o. ve vztahu k dalším daním (DPH, daň silniční, daň z nemovitých věcí)
- s. r. o. coby plátce daně ze závislé činnosti (registrace a povinnosti vzhledem ke správci daně a orgánům sociálního a zdravotního pojištění)
- odměňování zaměstnanců, zaměstnanecké benefity
- optimalizace zdanění příjmů společníka, který zároveň pro společnost pracuje
- způsob vyplácení podílů na zisku
- porovnání zdanění podnikající fyzické osoby a příjmů společníka s. r. o.
- daňová problematika vkladu majetku společníka do s. r. o. a převodu samostatné činnosti (podnikání) fyzické osoby na s. r. o.
- daňový pohled na ukončení činnosti s. r. o. a na pozbytí podílu v s. r. o. (prodejem, vyloučením člena apod.)
18. 11. 2020 (středa) dopoledne (9:00 – 12:15)
S. r. o. z pohledu právního – JUDr. Gabriela Vilímková
- členění právnických osob, ručení
- nastavení vztahů společníků ve společenské smlouvě
- smlouva o výkonu funkce, souběh
- postavení a odpovědnost jednatelů
- trestní odpovědnost právnických osob
- informace o podstatných změnách zákona o obchodních korporacích účinných od 1. 1. 2021
18. 11. 2020 (středa) odpoledne (13:00 – 16:00)
Kontrola s. r. o. z pohledu Finanční správy – Ing. Josef Medek
- přístup poplatníků při nalezení chyby v účetnictví, v podaném daňovém přiznání
- způsoby řešení a předcházení výše uvedených chyb
- příklady chyb v účetnictví v podaném daňovém přiznání zjištěné správcem daně
- komunikace se správcem daně
- sankční rizika vyplývající z odhalených chyb
Harmonogram jednotlivých dnů:
8:30 - 9:00 Registrace účastníků
9:00 - 10:30 Přednáška
10:30 - 10:45 Coffee break
10:45 - 12:15 Přednáška
12:15 - 13:00 Oběd
13:00 - 14:15 Přednáška
14:15 - 14:30 Coffee break
14:30 - 16:00 Přednáška
Výhody pro Vás
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Oběd je zahrnut v ceně semináře.
- Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
- Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
- Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
- Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Na závěr kurzu absolvujete závěrečný test.
- Po jeho úspěšném vyřešení získáte certifikát.
Lektor
Termíny a místo konání
3.11. – 18.11.2020
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
22 900,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.