Seminář je určen lidem, kteří se dostávají do společenských vztahů při pracovních, obchodních i soukromých jednáních. Zahrnuje pravidla společenského jednání vč. jejich aktuálních změn. Naučíme posluchače sebejistému a etiketu respektujícímu chování při různých příležitostech s důrazem na akce společenského charakteru.
Seminář se aktuálně věnuje (před)vánočním večírkům a dalším společenským akcím, které jsou pořádány v závěru roku.
Seminář určen pro:
- manažery na všech úrovních řízení, reprezentativní asistentky, obchodní zástupce a poradce
- také učitele, lékaře, recepční, dámy a pány na úrovni
- pro všechny, kdo chtějí vědět, co je podle pravidel
- společensky aktivní lidi
Cíl semináře:
Seminář je veden tak, aby se jeho účastníci naučili pravidla etikety na začátku 21. století. Důraz je kladen na sebejisté a zároveň uvolněné vystupování při různých společenských událostech a na umění konverzovat, ale zároveň umět naslouchat a být taktním komunikačním partnerem.
Obsah semináře:
-
Význam reprezentativního jednání pro osobní úspěch
-
Večírek začíná
- společenská přednost – základ etikety
- kdo kdy má společenskou přednost (nadřízení, klienti, ženy, cizinci…)
- základ je jednoduchý, ale situace může leccos zamotat…
- etiketa versus emocionální inteligence – čemu dáme přednost?
- nácvik konkrétních situací – tréninkem k uvolněnosti a noblese
-
Společenské příležitosti
- míra formálnosti akce = důležitý základ
- „obyčejné“ jednání s klienty, šéfy, úřady, …
- společenské akce – od recepce k banketu
- jak se obléknout
- o čem hovořit a nehovořit
- co vzít s sebou
- chystáme si neverbální projev!
- pohoštění nás nezaskočí
- přípitky
-
Nácvik společenských situací – aplikace dle přání posluchačů
- zdravíme a představujeme se
- přecházíme do sálu, restaurace, jednací místnosti…
- stojíme či usedáme – jak, kde a s kým???
- konverzujeme – vhodná témata, zakázaná témata
- jak se stát oblíbeným komunikačním partnerem
- a také se průběžně občerstvujeme
- loučíme se a odcházíme
-
Aktuální trendy ve společenských pravidlech
Metody výuky:
- interaktivní vedení kurzu s důrazem na procvičení všech prezentovaných témat
- modelové situace
- tréninky
- cvičení a případové studie
Časový harmonogram:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – seminář (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením
10.45 – 12.00 – seminář (2. část)
12.00 – 13.00 – oběd
13.00 – 16.00 – seminář (3. část) + diskuze
Lektor
Ing. Petra Palasová
Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.
Specializuje se na témata…
Termíny a místo konání
28.11.2012
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.