Input:
Input:

Bezplatný odběr e-mailových novin

Jméno a příjmení není správně vyplněno.
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Více informací
Seminář

Srovnání českého a slovenského pracovního práva NOVINKA

Seminář je určen:

HR ředitelům, personalistům, mzdovým účetním, advokátům, pracovníkům právních oddělení společností, členům managementu, apod.

Cíl semináře:

Poskytnutí přehledu o nejvýznamnějších rozdílech mezi českým a slovenským pracovním právem, pokud jde o základní pracovněprávní instituty. V rámci semináře budou účastníci seznámeni s konkrétními rozdíly, které v dnešní době, díky samostatnému vývoji, již jsou mezi českým a slovenským právem.  Výklad bude zaměřen zejména na některé problémové oblasti uvedené níže, kterým by zaměstnavatelé působící v obou zemích měli věnovat pozornost.

garance kvality

Obsah semináře: 

1)    Úvod, přehled příslušných předpisů

2)    Novinky v českém a slovenském pracovním právu

3)    Sjednávání pracovního poměru a pracovní smlouvy (povinnosti zaměstnavatelů související s přijetím zaměsntanců, včetně povinností v oblasti vstupních prohlídek; povinný a doporučeníhodný obsah pracovích smluv)

4)    Odměňování zaměstnanců (seznámení s odlišnými principy stanovení mzdy, rozdíly v oblasti kompenzace přesčasové práce a dalších nárocích zaměstnanců)

5)    Pracovní doba a její organizace (vysvětlení rozdílů, například pokud jde o rozvrhování pracovní doby nebo její evidenci)

6)    Dovolená (vysvětlení odlišností, například pokud jde o délku dovolené a její nařizování či proplácení)

7)    Pracovní cesty a dočasné přidělení a související nároky zaměstnanců

8)    Propouštění zaměstnanců (seznámení s rozdíly mezi právními úpravami obou států, např. při propouštění pro méně závažné porušení pracovních povinností nebo pokud jde o délku výpovědních dob)

9)    Další odlišné instituty (zastavíme se i u dalších bodů, jako například doručování, dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr, home office, konkurenční doložky nebo postih zaměstnavatelů ze strany inspekce práce)

Časový harmonogram semináře:

8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – seminář (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka
10.45 – 12.15 – seminář (2. část)
12.15 – 13.15 – oběd
13.15 – 16.00 – seminář (3. část) + diskuze

Lektor

JUDr. Jaroslav Škubal, lektor Mzdy, personalistika

V roce 2004 se stal advokátem České advokátní komory a od roku 2006 působí jako usazený euroadvokát rovněž na Slovensku. Od roku 2004 spolupracuje s advokátní kanceláří PRK Partners (dříve Procházka / Randl / Kubr), kde v současné době vede pracovněprávní oddělení v Praze a Bratislavě. V rámci advokátní praxe se věnuje mimo jiné přípravě smluvní

pracuje v bratislavské pobočce PRK Partners od roku 2006, kde se specializuje na slovenské pracovní právo. Andrea je zároveň docentkou na Katedře pracovního práva a práva sociálního zabezpečení na Právnické fakultě Trnavské univerzity. Ve své publikační činnosti se věnuje aktuálním otázkám pracovního práva.

Termíny a přihláška

DatumČasMěstoMístoCena 
19.4.20169:00 - 16:00Prahabude upřesněno3490 Litujeme, ale na tento termín semináře se už nelze objednat.

Požádat o nový termín

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.


Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Účastníkům zasíláme osvědčení o absolvování semináře e-mailem. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

O tématu školení

Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné: odměňování zaměstnanců, české pracovní právo, slovenské pracovní právo, pracovní právo školení, propouštění zaměstnanců, pracovní cesty školení, pracovní poměr školení, pracovní doba školení atd.

  • Budova CUBE - sídlo Verlag Dashöfer
  • Semináře Verlag Dashöfer - vstup
  • Semináře Verlag Dashöfer - recepce
  • semináře Praha 6
  • semináře na míru
  • prezence účastníků kurzu
  • formy firemního vzdělávání
  • bonusy ke vzdělávání
  • školení Praha - Amarilis
  • školení Praha - Amarilis - místnost
  • školení Praha - Clarion
  • školení Praha - Clarion - místnost
  • bonusy ke vzdělávání - aktuality
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení

.

Ochrana osobních údajů a jejich používání

Ochrana soukromí je záležitostí  důvěry a vaše důvěra je pro nás důležitá. Respektujeme vaše soukromí a při zpracování vašich osobních údajů dodržujeme zákonná právní předpisy týkající se ochrany osobních údajů, zejména tzv. GDPR (nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)) (dále jen "Nařízení").

Chtěli bychom vás tímto informovat o našem nakládání s osobními údaji pro zajištění vaší informovanosti příp. pro získání souhlasu s jejich zpracováním.

1. Data a jejich využití 

Verlag Dashöfer, nakladatelství spol s r.o. jakožto Správce zpracovává osobní údaje za tímto účelem:

 

 

 

 

Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu aktivní objednané služby a po dobu 5 let od ukončení objednané služby nebo nákupu singulárního produktu, nepožaduje-li právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. V případě zpracování osobních údajů na základě uděleného dobrovolného souhlasu po dobu 5 let od udělení souhlasu.

Aktuální seznam našich zpracovatelů můžete nalézt zde.

2. Zabezpečení dat 

Ochrana vašich údajů je pro nás klíčová, proto vynakládáme maximální úsilí pro zajištění jejich bezpečnosti. Plně využíváme technická i organizační opatření pro prevenci neoprávněného přístupu k těmto datům a zamezení jejich zničení nebo zneužití. Způsoby zabezpečení vašich dat jsou také pravidelně kontrolovány.

Při zpracování údajů v plné míře využíváme možností pseudonymizace a anonymizace, abychom co nejvíce posílili jejich zabezpečení.   

 

3. Práva subjektů

Nad svými osobními údaji neztrácíte kontrolu. Můžete k nim kdykoliv přistupovat nebo je opravit. Jako subjekt zpracování osobních dat máte také následující práva: právo na potvrzení o zpracování a informace o tom, jaké osobní údaje o vás zpracováváme, na opravu, výmaz (pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů), omezení zpracování, přenos osobních údajů, námitku proti zpracování, podat stížnost u dozorového úřadu(ÚOOÚ), na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením. V případě zpracování na základě uděleného dobrovolného souhlasu máte také právo kdykoliv tento souhlas vzít zpět. 

V případě dalších dotazů ohledně zpracování osobních údajů nás můžete kontaktovat na info@dashofer.cz