Seminář je určen pro:
Účetní, hlavní účetní, ekonomické a daňové poradce, podnikatele
Cíl semináře:
Cílem semináře je porozumět podstatě podvojného účetnictví jako systému, aplikovat metodické postupy a principy účtování na praktických příkladech a odvodit i variantní možnosti řešení účetních případů.
Obsah semináře:
Obsah semináře vychází z aktuální české legislativy platné pro podnikatelské subjekty.
1. den:
- Vymezení subjektů, které v současné době vedou účetnictví (porovnání s možností vedení daňových evidencí)
- Základní úprava účetnictví; vliv daňových zákonů na účetnictví
- Podstata podvojného účetnictví jako systému
- Základní orientace v účetních výkazech (rozvaha, výkaz zisku a ztráty)
- Vysvětlení položek účetních výkazů - majetek, závazky, náklady, výnosy, zisk/ztráta
- Procvičování příkladů zaměřené na:
- Oceňování majetku a závazků
- Náklady a výnosy
- Dlouhodobý majetek - pořízení, odpisy, technické zhodnocení, opravy, vyřazení
- Finanční a operativní leasing hmotného majetku
2. den
Procvičování dalších příkladů zaměřené na:
- Zásoby - koloběh zásob v obchodní a výrobní firmě
- Finanční majetek v české i cizí měně
- Pohledávky a závazky v české i cizí měně, rezervy
- Vlastní zdroje financování majetku
Sestavení výkazů finančního účetnictví a činnosti související :
- Účetní uzávěrka (analýza před uzavřením účetních knih)
- Účetní závěrka (rozvaha, výkaz zisku a ztráty, příloha, cash flow)
- Zveřejňování a princip auditu účetní závěrky
Časový harmonogram semináře:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)
10.30 – 10.45 – dopolední coffee break
10.45 – 12.15 – přednáška (2. část)
12.15 – 12.30 – polední coffee break
12.30 – 14.00 – přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
Ing. Zdenka Cardová
Absolvovala Vysokou školu ekonomickou v Praze, fakultu výrobně ekonomickou. Před rokem 1993 pracovala jako vedoucí oddělení právnických osob na Finančním úřadě v Kolíně. Od roku 1993 působí jako jednatelka, auditorka v auditorské a účetní společnosti ACTA, spol. s r.o.
Rovněž přednáší na Vysoké škole ekonomické v…
Termíny a místo konání
1.11. – 2.11.2010
9:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.