Seminář je určen pro:
- účetní, hlavní účetní, ekonomy BD a SVJ
- daňové poradce a ekonomické správce BD a SVJ
- pro rozšíření obzorů se mohou semináře zúčastnit i ostatní zainteresovaní zájemci, např. statutární orgány BD a SVJ
Přednášející:
- část – Vybrané právní a účetní problémy v praxi SVJ - Blažena Petrlíková
- část – Vybrané daňové problémy včetně DPH v praxi SVJ – JUDr. Jiří Simon
Obsah:
- Definice některých pojmů ze zákona č. 72/1994 Sb., kterým se upravují některé spoluvlastnické vztahy k budovám a některé vlastnické vztahy k bytům a nebytovým prostorům a doplňují některé zákony (zákon o vlastnictví bytů), ve znění pozdějších předpisů, např. budova, byt, nebytový prostor, společné části domu aj.
- Přehled právních předpisů k účetnictví SVJ
Zákon o účetnictví, prováděcí vyhláška, České účetní standardy
- Účetnictví jako informační systém
Jak zavést sytém účetnictví u správce nemovitostí, u SVJ pokud vede účetnictví svépomocí
Jak oddělit náklady na správu od nákladů, které mají být hrazeny vlastníky jednotek
- Příklady účetních zápisů, odpovědi na dotazy účastníků
Příklady účtování nákladů na správu, výnosů ze správy, vyúčtování záloh dodavatelům služeb apod.
- Informace o připravovaných změnách zákona č. 72/1994 Sb.
Od 1. 3. 2006 by měla platit novela zákona, změny se mají týkat vymezení některých pojmů, způsobu vzniku společenství vlastníků a zpřesnění ustanovení o vlastnických právech k pozemkům
- Obecná charakteristika zákona o DPH a zásady uplatňování zákona o DPH
- Osoby povinné k dani a důvody registrace
- Uplatňování DPH u různých činností neziskových organizací
- Zdaňování nájmů nemovitostí, bytů a nebytových prostor
- Zvláštní případy zdaňování ( použití vlastního majetku, vytvoření majetku vlastní činnosti – svépomocí)
- Sazby daně u zdanitelného plnění a osvobození od daně
- Nárok na odpočet daně
Po absolvování semináře:
- vše o principech účtování v SVJ
- vše o daňové problematice SVJ
Časový harmonogram semináře:
- 08:30 – 09:00 – prezence účastníků
- 09:00 – 11:30 – přednáška (1. část)
- 11:30 – 12:00 – přestávka s občerstvením
- 12:30 – 14:00 – přednáška (2. část + diskuse)
Cena: 1990 Kč + 19 % DPH
Slevy:
Cena za 1 osobu při objednávce 3 – 5 osob (sleva 10 %):
1791 Kč + 19 % DPH (ušetříte 199,- Kč)
Cena za 1 osobu při objednávce 6 a více osob (sleva 20 %):
1592 Kč + 19 % DPH (ušetříte 398,- Kč)
Množstevní sleva Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.
Dotazy týkající se problematiky semináře, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz s označením: SMSVU.
Spojení: Každý účastník obdrží cca 1 týden před konáním semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.
V ceně je zahrnuto:
- účast na semináři
- studijní a pracovní materiál k semináři zpracovaný přednášejícím
- zodpovězení dotazů v rámci diskusního fóra
- oběd
Pozn.: V den semináře je možno volat na zákaznickou linku 608 560 540.
Lektor
Termíny a místo konání
K tomuto semináři nejsou v současné době vypsány žádné termíny.
O nově vypsaných termínech Vám rádi napíšeme, pokud nám necháte kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.