POJĎME TEDY NA TO! – Připravili jsme pro vás typické modelové příklady, a když si přinesete i vaše firemní data, můžeme provést kýžené výpočty přímo na nich. Odnesete si tak údaje pro vlastní nastavení kanbanu nebo si ověříte, zda vaše stávající interní nastavení kanbanu je OK (a možná tak zjistíte, proč systém doposud nefungoval k vaší plné spokojenosti).
V tomto kurzu (dílně) provádíme praktické výpočty. Je tedy nutné, abyste si s sebou vzali váš notebook (ve výjimečných případech půjčíme náš), na kterém bude fungovat Microsoft Excel.
Data o vašich materiálových položkách nejsou podmínkou (máme k dispozici řadu vlastních praktických příkladů), ale jsou výhodu, chcete-li procvičované výpočty uplatnit rovnou na nich.
O jaká data jde?
- Spotřeby těch materiálových položek v nákupu, výrobě či distribuci, které aspirují na řízení pomocí kanbanu. Může jít o plán, predikci nebo relevantní historická data (u plánů a predikcí plus předpokládaná míra fluktuace ve spotřebě).
- Průběžné doby potřebné k opatření běžných dávek sledovaných materiálových položek (dodací lhůty u nákupu, lead time u výroby).
- Finanční hodnota a skladovací parametry dotčených materiálových položek (rozměry, hmotnost, min. balení atp.).
Všechna vaše data zůstanou pouze na vaší výpočetní technice!
Jsme připraveni s každým přihlášeným účastníkem dílny zkonzultovat strukturu jeho dat dopředu!
Seminář určen pro:
Všem těm, kteří se chtějí naučit korektním způsobem počítat parametry pro nastavení fungujícího systému kanban a ještě před tím rozpoznat, zda daná materiálová položka je pro kanban vůbec vhodná. Dále každému, kdo si chce srovnat dosavadní používané způsoby výpočtů a ověřit si tak jejich správnost.
Cílem semináře je:
- rozpoznat podmínky pro efektivní nasazení kanbanu (tj. kdy kanban ano, kdy spíše ne)
- používat pro toto „rozpoznání“ odpovídající datovou analýzu
- korektně kalkulovat parametry pro fyzické nebo elektronické nastavení kanbanu
- používat jednoduchou simulaci v prostředí MS Excel k prověřování variantních řešení
- vyhodnocovat testované varianty při rozhodování, kterou z nich realizovat v praxi
- monitorovat platnost podmínek, které byly pro kanbanovské kalkulace brány jako výchozí
- stanovovat reálné projektové kroky k realizaci fyzického či elektronického systému kanban
Výhody pro Vás
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
Lektor
Termíny a místo konání
1.3.2022
9:00 - 16:00
On-line
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.