Bonus
pro každého účastníka 2 lístky na libovolný 2D nebo 3D film do kina sítě Cinestar (12 kin po celé ČR)
Seminář je určen:
všem, kdo se chtějí naučit se účtovat, eventuelně si obnovit zapomenuté znalosti
Cíl semináře:
získání přehledu v oblasti účetnictví, seznámení se se základy daňového systému v ČR a jejich vzájemného propojení,
Obsah semináře:
V tomto dvoudenním semináři se budeme věnovat tématům:
1. den - 22.6.2015
- Legislativní rámec účetnictví (zákon o účetnictví, zákon o auditorech, povinnost ověření účetní závěrky auditorem, ostatní související zákony, prováděcí vyhlášky, české účetní standardy, směrnice EU)
- Obecně užívané účetní zásady, princip podvojnosti a souvztažnosti účetních zápisů
- Bilanční princip, rozvaha, druhy aktiv a pasiv, typické změny rozvahových účtů jednoduché příklady
- Náklady a výnosy – druhy a členění, daňové a nedaňové náklady – vazba na zákon o daních z příjmů
- Účtový rozvrh, druhy účtů (syntetické, analytické), účetní zápisy a účetní knihy
- Účetní a daňové doklady, vzájemná vazba a rozdíly
- Kontrolní prvky účetnictví, úschova účetních a daňových písemností
- Účetnictví v plném a zjednodušeném rozsahu
- Závěrkové účty, uzavření účetního období
- Účetní výkazy – rozvaha a výkaz zisků a ztrát, další účetní výkazy
2. den - 24.6.2015 - Charakteristika jednotlivých účtových tříd a způsoby oceňování
- Dlouhodobý majetek- hmotný, nehmotný a finanční, drobný majetek
- Zásoby - účtování materiálu, zboží a výrobků
- Zúčtovací vztahy – pohledávky, závazky, zaměstnanci, opravné položky
- Účtování u plátců DPH ( vazba na zákon o DPH)
- Kapitálové účty – dlouhodobé závazky a úvěry
- Jednoduché příklady účtování v jednotlivých účtových třídách
- Souvislý příklad
- Diskuse účastníků k probíraným tématům
Časový harmonogram semináře:
1. den:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – seminář (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka
10.45 – 12.00 – seminář (2. část)
12.00 – 13.00 – oběd
13.00 – 16.00 – seminář (3. část) + diskuze
2. den:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – seminář (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka
10.45 – 12.00 – seminář (2. část)
12.00 – 13.00 – oběd
13.00 – 16.00 – seminář (3. část) + diskuze
Lektor
Ing. Dana Vankeová
je certifikovanou účetní a členkou Výkonného výboru Svazu účetních. V minulosti působila jako hlavní účetní a ekonomická ředitelka jedné z velkých pražských realitních společností. V současné době vede účetnictví několika společnostem a zároveň provozuje lektorskou činnost v oblasti daní a účetnictví.
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
22.6. – 24.6.2015
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
5 990,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Názory účastníků
“Na semináři se mi nejvíce líbily praktické zkušenosti lektorky vhodně propojené s teorií.„
O tématu školení
Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné: zákon o dph, plátci dph, účetní výkaz, náklady a výnosy, zúčtovací vztahy, daňové a nedaňové náklady, zásady vedení účetnictví, základy účetnictví, úschovna daňových písemností, vedení účetnictví zásady, základy účetnictví, Dana Vankeová (lektorka).
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.