Input:
Input:

Bezplatný odběr e-mailových novin

Jméno a příjmení není správně vyplněno.
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Více informací
Seminář

Zákoník práce se zaměřením na právní minimum 2018 BONUS 14denní bezplatný přístup do plné verze naší on-line knihovny Zákoník práce profi PLUS

Seminář je určen:

zejména pro personalisty, ale i pro každého, kdo má zájem se seznámit se zákoníkem práce a s problémy z praxe, které při jeho aplikaci mohou nastat.

Cíl semináře:

seznámit začínající personalisty zejména z podnikatelské sféry s převážně základními pojmy pracovního práva a rovněž je upozornit na některé problémy vznikající v praxi. Zohledněna bude rovněž vazba na nový občanský zákoník.

garance kvality

Obsah semináře:      

Základní právní předpisy. 

Pojem rekodifikace soukromého práva, stručné seznámení s novým občanským zákoníkem, základní změny v zákoníku práce související s novým občanským zákoníkem (aktuality k datu konání semináře). 

Základní zásady pracovního práva, kogentní a dispozitivní ustanovení zákoníku práce a uplatnění zásady autonomie vůle v pracovněprávních vztazích. 

Osobní údaje a vedení personální agendy včetně osobního spisu zaměstnance. 

Pracovněprávní vztahy (především pracovní poměr, okrajově také vztahy založené dohodou o provedení práce, dohodou o pracovní činnosti). 

Vznik pracovního poměru.

Základní pojmy - překážky v práci (zejména pracovní neschopnost zaměstnance) a dovolená. 

Základní pojmy odměňování zaměstnanců. 

Zánik pracovního poměru a povinnosti zaměstnavatele spojené se zánikem pracovního poměru. 

Odpovědnost zaměstnance a zaměstnavatele za škodu, základní pojmy k problematice pracovních úrazů.

 

V průběhu semináře lektorka upozorní i na případy z praxe či zajímavá soudní rozhodnutí.

Časový harmonogram semináře:

8.30 - 9.00 - prezence účastníků

9.00 - 10.30 - přednáška (1. část)

10.30 - 10.45 - dopolední coffee break

10.45 - 12.15 - přednáška (2. část)

12.15 - 12.30 - polední coffee break

12.30 - 13.30 - přednáška (3. část + diskuse)

Lektor

Mgr. Klára Gottwaldová MBA, lektor Mzdy, personalistika

Vystudovala Právnickou fakultu Masarykovy univerzity, kdy ihned po jejím absolvování nastoupila do advokátní praxe. V současné době působí jako samostatná advokátka, přičemž právní služby poskytuje ve všech hlavních právních oblastech se zaměřením na pracovní, občanské, obchodní a trestní právo. Semináře se vždy snaží doplňovat o poznatky, znalosti

Termíny a přihláška

DatumČasMěstoMístoCena 
4.12.20179:00 - 13:30Prahabude upřesněno3090 Litujeme, ale na tento termín semináře se už nelze objednat.

Požádat o nový termín

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.


Názory účastníků

Alena Richterová, Česká pošta s.p.

Velmi pěkný a srozumitelný výklad týkající se očekávaného tématu.

Jitka Klímová, Stavební bytové družstvo HK

Vše vyhovovalo!

Jana Odložilová, Česká pošta s.p.

Velmi zajímavý seminář, srozumitelný výklad paní Mgr. Kláry Gottwaldové.

Jarmila Švábková, Česká pošta s.p.

Velmi příjemný, odborný a kultivovaný projev přednášející.

Ing. Helena Pekaríková, Česká pošta s.p.

Naprosto profesionální přístup paní Gottwaldové!

Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům osvědčení o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

O tématu školení

Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné:

zákoník práce, ZP 2017, DPČ, překážky v práci, odměňování zaměstnanců, personální agenda, vedení personální agendy, Klára Gottwaldová atd.

  • Budova CUBE - sídlo Verlag Dashöfer
  • Semináře Verlag Dashöfer - vstup
  • Semináře Verlag Dashöfer - recepce
  • semináře Praha 6
  • semináře na míru
  • prezence účastníků kurzu
  • formy firemního vzdělávání
  • bonusy ke vzdělávání
  • školení Praha - Amarilis
  • školení Praha - Amarilis - místnost
  • školení Praha - Clarion
  • školení Praha - Clarion - místnost
  • bonusy ke vzdělávání - aktuality
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení

.

Ochrana osobních údajů a jejich používání

Ochrana soukromí je záležitostí  důvěry a vaše důvěra je pro nás důležitá. Respektujeme vaše soukromí a při zpracování vašich osobních údajů dodržujeme zákonná právní předpisy týkající se ochrany osobních údajů, zejména tzv. GDPR (nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)) (dále jen "Nařízení").

Chtěli bychom vás tímto informovat o našem nakládání s osobními údaji pro zajištění vaší informovanosti příp. pro získání souhlasu s jejich zpracováním.

1. Data a jejich využití 

Verlag Dashöfer, nakladatelství spol s r.o. jakožto Správce zpracovává osobní údaje za tímto účelem:

 

 

 

 

Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu aktivní objednané služby a po dobu 5 let od ukončení objednané služby nebo nákupu singulárního produktu, nepožaduje-li právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. V případě zpracování osobních údajů na základě uděleného dobrovolného souhlasu po dobu 5 let od udělení souhlasu.

Aktuální seznam našich zpracovatelů můžete nalézt zde.

2. Zabezpečení dat 

Ochrana vašich údajů je pro nás klíčová, proto vynakládáme maximální úsilí pro zajištění jejich bezpečnosti. Plně využíváme technická i organizační opatření pro prevenci neoprávněného přístupu k těmto datům a zamezení jejich zničení nebo zneužití. Způsoby zabezpečení vašich dat jsou také pravidelně kontrolovány.

Při zpracování údajů v plné míře využíváme možností pseudonymizace a anonymizace, abychom co nejvíce posílili jejich zabezpečení.   

 

3. Práva subjektů

Nad svými osobními údaji neztrácíte kontrolu. Můžete k nim kdykoliv přistupovat nebo je opravit. Jako subjekt zpracování osobních dat máte také následující práva: právo na potvrzení o zpracování a informace o tom, jaké osobní údaje o vás zpracováváme, na opravu, výmaz (pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů), omezení zpracování, přenos osobních údajů, námitku proti zpracování, podat stížnost u dozorového úřadu(ÚOOÚ), na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením. V případě zpracování na základě uděleného dobrovolného souhlasu máte také právo kdykoliv tento souhlas vzít zpět. 

V případě dalších dotazů ohledně zpracování osobních údajů nás můžete kontaktovat na info@dashofer.cz