Input:
Input:

Bezplatný odběr e-mailových novin

Jméno a příjmení není správně vyplněno.
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Více informací
Seminář

Změny ve zdravotním pojištění od 1.1.2016 (Co se nedozvíte o zdravotním pojištění v roce 2016 na souhrnném semináři ke změnám ve mzdové účtárně) Bonus 2 vstupenky do kina Cinestar

Seminář je určen pro:

Seminář je určen pro mzdové účetní, ekonomy, daňové poradce, specialisty v oblasti mezd a pracovníky softwarových firem.

Cíl semináře:

Cílem je komplexní pohled na problematiku zdravotního pojištění od 1.1.2016

Obsah semináře:   

Co se nedozvíte o zdravotním pojištění v roce 2016 na souhrnném semináři ke změnám ve mzdové účtárně se spoustou příkladů z praxe!

V průběhu semináře bude provedena podrobná analýza změn ve zdravotním pojištění během roku 2015 a k 1. 1. 2016 včetně příkladů.

  • Aktuality ze zdravotního pojištění s ohledem na vývoj legislativy
  • Vybrané pojmy zdravotního pojištění
  • Rok pojištěnce ve veřejném zdravotním pojištění
  • Důsledky změn ve zdravotním pojištění k 1. 1. 2015 v postupech zaměstnavatele v různých situacích s příklady - neplacené volno, dohody, souběžné příjmy, apod.
  • Rozbor různých problémových případů a situací na základě dotazů mzdových účetních, vznesených v uplynulém období.

         - péče o děti, nezaopatřenost, ukončení studia, zaměstnání -pohřešovaný zaměstnanec

         - konfliktní zaměstnanci  

         - přivýdělky "státních pojištěnců"

         - nemoc zaměstnance

  • Pracovněprávní vztahy a výpočty ve zdravotním pojištění na přelomu let 2015/2016. 
  • Právní stránka zdravotního pojištění - subjektivní a objektivní lhůty, pohledávky zdravotních pojišťoven Propojení zdravotního pojištění s dalšími zákony
  • Specifika účasti cizinců ve veřejném zdravotním pojištění v návaznosti na koordinační nařízení Evropské unie a mnoho dalších užitečných informací

 Výklad vychází z dlouholetých poznatků a zkušeností a z permanentních kontaktů s praxí.

Účastníci obdrží pracovní materiál.

Časový harmonogram semináře:

    8.30 - 9.00 - prezence účastníků

  9.00 - 10.30 - přednáška (1. část)

10.30 - 10.45 - dopolední coffee break

10.45 - 12.15 - přednáška (2. část)

12.15 - 12.30 - polední coffee break

12.30 - 14.00 - přednáška (3. část + diskuse)

Lektor

Již téměř 20 let pracuji ve Všeobecné zdravotní pojišťovně České republiky a od roku 1995 přednáší problematiku placení pojistného na zdravotní pojištění zejména pro odbornou veřejnost.

Termíny a přihláška

DatumČasMěstoMístoCena 
18.1.20169:00 - 14:00Prahabude upřesněno2970 Litujeme, ale na tento termín semináře se už nelze objednat.

Požádat o nový termín

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.


Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům osvědčení o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

O tématu školení

Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné: zdravotní pojištění 2016, zdravotní pojištění změny, nemoc zaměstnance, konfliktní zaměstnanci, péče o děti, nezaopatřenost, pohřešovaný zaměstnanec, subjektivní lhůty, objektivní lhůty atd.

  • Budova CUBE - sídlo Verlag Dashöfer
  • Semináře Verlag Dashöfer - vstup
  • Semináře Verlag Dashöfer - recepce
  • semináře Praha 6
  • semináře na míru
  • prezence účastníků kurzu
  • formy firemního vzdělávání
  • bonusy ke vzdělávání
  • školení Praha - Amarilis
  • školení Praha - Amarilis - místnost
  • školení Praha - Clarion
  • školení Praha - Clarion - místnost
  • bonusy ke vzdělávání - aktuality
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení

.

Ochrana osobních údajů a jejich používání

Ochrana soukromí je záležitostí  důvěry a vaše důvěra je pro nás důležitá. Respektujeme vaše soukromí a při zpracování vašich osobních údajů dodržujeme zákonná právní předpisy týkající se ochrany osobních údajů, zejména tzv. GDPR (nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)) (dále jen "Nařízení").

Chtěli bychom vás tímto informovat o našem nakládání s osobními údaji pro zajištění vaší informovanosti příp. pro získání souhlasu s jejich zpracováním.

1. Data a jejich využití 

Verlag Dashöfer, nakladatelství spol s r.o. jakožto Správce zpracovává osobní údaje za tímto účelem:

 

 

 

 

Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu aktivní objednané služby a po dobu 5 let od ukončení objednané služby nebo nákupu singulárního produktu, nepožaduje-li právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. V případě zpracování osobních údajů na základě uděleného dobrovolného souhlasu po dobu 5 let od udělení souhlasu.

Aktuální seznam našich zpracovatelů můžete nalézt zde.

2. Zabezpečení dat 

Ochrana vašich údajů je pro nás klíčová, proto vynakládáme maximální úsilí pro zajištění jejich bezpečnosti. Plně využíváme technická i organizační opatření pro prevenci neoprávněného přístupu k těmto datům a zamezení jejich zničení nebo zneužití. Způsoby zabezpečení vašich dat jsou také pravidelně kontrolovány.

Při zpracování údajů v plné míře využíváme možností pseudonymizace a anonymizace, abychom co nejvíce posílili jejich zabezpečení.   

 

3. Práva subjektů

Nad svými osobními údaji neztrácíte kontrolu. Můžete k nim kdykoliv přistupovat nebo je opravit. Jako subjekt zpracování osobních dat máte také následující práva: právo na potvrzení o zpracování a informace o tom, jaké osobní údaje o vás zpracováváme, na opravu, výmaz (pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů), omezení zpracování, přenos osobních údajů, námitku proti zpracování, podat stížnost u dozorového úřadu(ÚOOÚ), na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením. V případě zpracování na základě uděleného dobrovolného souhlasu máte také právo kdykoliv tento souhlas vzít zpět. 

V případě dalších dotazů ohledně zpracování osobních údajů nás můžete kontaktovat na info@dashofer.cz