Seminář je určen pro asistentky a asistenty, v nichž chtějí mít manažeři skutečně efektivní pracovní sílu. Rozšířený dvoudenní seminář dává více prostoru probrání všech témat dopodrobna, včetně většího množství praktických ukázek.
Zájemci o jednodenní variantu se mohou hlásit na seminář Efektivní asistentka - pravá ruka každého manažera.
Seminář určen pro:
asistentky, asistenty, sekretářky, office manažery, recepční
Co se na semináři naučíte:
- organizovat vlastní práci a chod kanceláře
- jednat, vyjednávat, zvládat konfliktní situace v osobním i telefonickém kontaktu
- reprezentovat firmu
- zvládat pracovní zátěž, stres
Obsah semináře:
Program prvního dne
- Asistent/ka jako komunikační centrum
- zásady efektivní komunikace
- prevence konfliktních situací
- zvládání konfliktních situací v osobním i telefonickém kontaktu
- asertivní techniky komunikace
- trénink, modelové situace z praxe posluchačů
- Asistent/ka a organizace času
- time management pro asistenty/asistentky
- priority asistentské práce
- trénink rozhodovacích postupů pro volbu priorit, aplikace na případy z praxe posluchačů
- Prevence stresové zátěže při práci asistenta/ky
- prevence vzniku extrémní stresové zátěže
- operativní postupy pro zvládání stresu
Program druhého dne
- Asistent/ka jako ředitel/ka kanceláře
- organizace chodu celé kanceláře
- komunikace uvnitř i vně firmy
- Asistent/ka a role reprezentanta
- společenská role asistentky
- etiketa a firemní kultura
- osobní image
- efektivní sebeprezentací k reprezentativnosti
- kritická místa při reprezentaci
- jednání s klienty, dodavateli, přijímání partnerů
- řešení situací dle přání posluchačů
Osobní rozvoj - v průběhu celého semináře
- aplikace námětů do praxe
- zpracování osobního plánu
Výhody pro Vás
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Oběd je zahrnut v ceně semináře.
- Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
- Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
- Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
- Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
Lektor
Termíny a místo konání
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.