Pokud se při své práci dostáváme do role „reprezentanta“ společnosti či instituce, jistě je třeba, abychom byli po odborné stránce na velmi vysoké úrovni. Chceme-li být úspěšní, rozhodně však nestačí znát a vědět, ale musíme také umět své dovednosti prezentovat a tím kvalitně reprezentovat.
Na základě analýzy identifikující potřeby posluchačů se stanovují rozvojové cíle a posluchači aktivně vytvářejí nástroje pro zvýšení reprezentativnosti vlastního jednání.
Seminář je určen pro
- asistentky a asistentky ve všech typech organizací
- sekretářky
- recepční
- pracovnice a pracovníky „front office“
- office manažery
- ty, kdož chtějí posunout sami sebe
Co Vám seminář přinese
Naučíte se:
- nástroje podporující reprezentativnost našeho jednání
- aplikovat tyto nástroje v praxi
- zpracovat optimální postupy pro řešení konkrétních problémů – příklady z praxe
- naučit se optimálně využívat svůj vlastní potenciál
- zvýšit působivost a přesvědčivost svého chování
- přeprogramovat neefektivní stereotypy vlastního chování
Obsah semináře
- Identifikace individuálního problému pro řešení
- zpětná vazba, formulace vlastních cílů
- konkretizace programu na základě provedené zpětné vazby
- Efektivní sebeprezentací k reprezentativnosti
- jednání s klienty, dodavateli, přijímání partnerů (recepce)…
- kritická místa při reprezentaci
- Významné oblasti pro zvýšení efektivnosti sebeprezentace
- osobnost, sebepoznání
- hodnoty
- image
- etiketa
- komunikační dovednosti
- prezentační dovednosti
- rétorika
- znalost typologie osobnosti
- Sebehodnocení
- Metodika pro plánování osobního rozvoje
- Zpracování vlastního systému
- Možné bariéry pro dosažení úspěchu a jejich eliminace
- vlastní přístup
- faktory v okolí
- minimalizace emočního rozladění
Metody práce
- interaktivní vedení kurzu s důrazem na procvičení všech prezentovaných témat
- modelové situace, cvičení, případové studie
- tréninky na základě konkrétních situací z praxe posluchačů
Časový harmonogram semináře
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – seminář (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením
10.45 – 12.00 – seminář (2. část)
12.00 – 13.00 – oběd
13.00 – 14.30 - seminář (3. část)
14.30 - 14.45 - přestávka s občerstvením
14.45 - 16.00 – seminář (4. část) + diskuze
Lektor
Termíny a místo konání
14.5.2019
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
O tématu školení
Na tomto školení se setkáte s pojmy jako:
Reprezentace, dokonalá sebeprezentace, jednání, pravidla dokonalé sebeprezentace, kvalitní reprezentace, prezentace dovedností, reprezentativnost jednání, nástroje podporující reprezentativnost jednání, působivost chování, přesvědčivost chování, umění přesvědčit, efektivní sebeprezentace.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.